ΟΧΙ στην Αντιδρόμηση των οδών Κανακάρη και Κορίνθου λέει η Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων

kanakari 1ΟΧΙ στην αντιδρόμηση των οδών Κανακάρη και Κορίνθου λέει η Συντονιστική Επιτροπή των Κατοίκων των οδών Κανακάρη Β΄ & Κορίνθου, μετά από πολλές συναντήσεις, συζητήσεις, προβληματισμούς, ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

Οι λόγοι που επιβάλουν την εφαρμογή της ανωτέρω πρότασής μας είναι:

  • Με την αντιδρόμηση της οδού Κορίνθου δεν αποφεύγουμε την διέλευση των οχημάτων μέσα από το κέντρο της πόλης, διότι με αυτή την κίνηση προεκτείνουμε την Εθνική οδό Πατρών-Κορίνθου.
  • Σχεδιάζεται να δημιουργηθούν δύο παράλληλοι κεντρικοί άξονες για την πόλη, εκ των οποίων ο ένας είναι προβληματικός. Δηλαδή η οδός Κανακάρη Β’ έχει αρκετές υψομετρικές διαφορές και μετά την διασταύρωση με την οδό Καρόλου (που ο δρόμος στενεύει αρκετά, τύπου μπουκάλα), θα διέρχεται ένα όχημα την φορά. Τι θα συμβαίνει κάθε φορά που σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης χρειαστεί να σταματήσει ένα Ασθενοφόρο, Πυροσβεστικό, κ.τ.λ.; Περαιτέρω δε οι κάδοι απορριμμάτων πού θα τοποθετηθούν, όταν τα υπάρχοντα πεζοδρόμια είναι ήδη στενά;
  • Η δημιουργία ενός ακόμα δρόμου ταχείας κυκλοφορίας, διασχίζοντος συνοικίες στις παρυφές του αλσυλλίου, συνεπάγεται επιβάρυνση του περιβάλλοντος από την εκροή καυσαερίων. Δηλαδή με το να κινείται ένα οποιοδήποτε όχημα σε ανωφέρειες σημαίνει ότι εκλύει πολύ περισσότερους ρύπους.
  • Πως θα εξυπηρετούνται οι κάτοικοι, οι φοιτητές οι ηλικιωμένοι για την μετάβασή τους προς το Νοσοκομείο, βόρειες συνοικίες, Πανεπιστήμιο, όταν η αστική γραμμή μετά την πλατεία Πυροσβεστίου μέχρι τον κόμβο Κουρτέση μεταφέρεται πολύ μακριά, βόρεια στο άνω άκρο της πόλης, στη διάνοιξη της οδού Κανακάρη Β’; Πού θα τοποθετηθούν οι στάσεις;
  • Τι προέβλεπε αρχικά η Μελέτη Δοξιάδη για την οδό; Έχει γίνει επικαιροποίηση της Μελέτης σε λειτουργικά ζητήματα, στα νέα δεδομένα για την πόλη, όπως η αφαίρεση θέσεων στάθμευσης, η μετακίνηση μιας κεντρικής αστικής γραμμής και ειδικά είχε προβλέψει την κατασκευή της Μικρής Περιμετρικής που θα απορροφήσει μεγάλη κίνηση οχημάτων;
  • Είχαν προβλεφθεί οι υψομετρικές διαφορές που δημιουργούν προβλήματα ασφάλειας των διερχομένων πεζών, ΑΜΕΑ και οχημάτων; Είχε προβλεφθεί οι κάτοικοι της οδού Κανακάρη Β΄ να βρεθούν με γκρεμό έξω από τα σπίτια τους, ιδιαίτερα με τα υπάρχοντα πολύ στενά πεζοδρόμια;
  • Τι θα συμβεί στην διασταύρωση τω οδών Κανακάρη Β΄ και Μικρής Περιμετρικής (που είναι εκτός κόμβου Κουρτέση), όπου υπάρχει και έξοδος ενός πολυπληθούς Σχολικού Συγκροτήματος ημερήσιας και εσπερινής λειτουργίας;
  • Ο παράγοντας χρόνος επιβάλει ευκολότερη την έξοδο από την πόλη, λόγω συμπιεσμένου χρονικού εύρους και η οδός Κανακάρη Β΄ με τα 6,5 μέτρα πλάτος αδυνατεί να ανταποκριθεί.

Προτείνουμε την προσωρινή αναβολή για ένα (1) χρόνο της αντιδρόμησης προκειμένου:

  • Να λειτουργήσει η Μικρή Περιμετρική και να έχουμε τα νέα δεδομένα,
  • Να δοθούν ουσιαστικές λύσεις στα ανωτέρω προβλήματα,
  • Να μην δαπανηθούν ατελέσφορα Δημόσια χρήματα.

Ζητάμε

Η ανωτέρω Πρότασή μας να κατατεθεί προς συζήτηση στο αμέσως επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο.

Με τιμή

Η Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων για την Κανακάρη Β’:

Δημήτριος Ν. Δημητρόπουλος

Φώτης Ι. Δημητρόπουλος

Ιωάννης Καραντζής

Κωνσταντίνος Πλέσσας

Νικόλαος Γιαλέρνιος

Αναπηρωματά Μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής:

Βασίλειος Λαδάς

Καλλιόπη Τρίγγου

Ανδρέας Σαββόπουλος

Τελευταία Ενημέρωση : Πέμπτη, 09/11/2017

Σχετικά Άρθρα κατά ετικέτα :

Forum Ανάπτυξης 2017

Εκδήλωση "Αξιοθέατον" Photo Gallery

Πρωτοσέλιδο Τελευταίας Έκδοσης

Πρωτοσέλιδο Τελευταίας Έκδοσης

PDF, E-Paper τελευταίας έκδοσης εδώ

Forum Ανάπτυξης 2017!

Video Gallery

"Αξιοθέατον" Μαϊου 2017

Απόψεις

Αρχή Σελίδας