Υπό άλλη οπτική…

Καταγράφουμε  αναλυτικά στο φύλλο της περασμένης Παρασκευής 29 Ιουνίου 2018  (σελ 12-13) τις εξελίξεις για την Κανακάρη, που δείχνουν να μην είναι τόσο αισιόδοξες, όσο ο δρόμος αξιοποιείται καθημερινά από όλο και περισσότερους πολίτες αποκαλύπτοντας τις αδυναμίες του.

Τις παραμονές της διοργάνωσης  Ημερίδας πριν λίγο καιρό από το  Δήμο Πατρών και  το ΤΕΕ όπου ετέθη το θέμα της Κανακάρη και της αντιδρόμησης της Κορίνθου στο πλαίσο μαις γενικότερης ενότητας  με θέμα: «Κυκλοφοριακό στο Ιστορικό Κέντρο της Πάτρας» γράφαμε σε αυτήν τη θέση:

“Το θέμα τίθεται στη σωστή του διάσταση που αφορά συνολικά το κυκλοφοριακό πρόβλημα στο ιστορικό κέντρο. Και όπως φαίνεται από τις επιμέρους εισηγήσεις, θα ακουστούν και τα διαχρονικά στοιχεία του όλου ζητήματος. Με έμφαση, όπως είναι φανερό στα τρέχοντα προβλήματα με την Κανακάρη.

Ελπίζουμε ότι θα βρεθούν επιμέρους λύσεις που όμως θα πρέπει να είναι μακράς πνοής και να βλέπουν και τις εγγενείς πλέον αδυναμίες σε αυτό το έργο.

Για παράδειγμα σε ότι αποφασιστεί τελικά θα πρέπει να υπάρχει κατά νου και το ερώτημα που θέτει ο πρώην Πρόεδρος του ΤΕΕ Δυτ. Ελλάδος, Δ. Κοτσάνης, για την περίπτωση αντιδρόμησης της Κανακάρη και επιλογής της ως βασικής εξόδου της πόλης: Ποιος θα πάρει την ευθύνη και τι εναλλακτικές θα υπάρχουν αν σε αυτήν την περιορισμένων δυνατοτήτων έξοδο ντεραπάρει κάποιο τριαξονικό ή ένα από τα διπλά λεωφορεία της πόλης που τη συνδέει με το Πανεπιστήμιο;»

Έχουμε την εντύπωση ότι μετά και την πρόσφατη δοκιμή διέλευσης βαρέων οχημάτων όλοι-και μαζί τους και εμείς- να έχουν  αντιληφθεί τις εγγενείς αδυναμίες που αναφέραμε, αλλα και να έχουν απαντήσεις στο καίριο ερώτημα το πρ. προέδρου τους ΤΕΕ κ. Κοτσάνη. 

Απαιτείται πλέον το θέμα  να τεθεί υπό άλλη οπτική πριν δημιουργηθούν τετελεσμένα για την πόλη.

Τελευταία Ενημέρωση : Δευτέρα, 02/07/2018

Πρωτοσέλιδο Τελευταίας Έκδοσης

Πρωτοσέλιδο Τελευταίας Έκδοσης

PDF, E-Paper τελευταίας έκδοσης εδώ

Δίκτυο Forum Ανάπτυξης

Video Gallery

Δειτε το καναλι μας στο YouTube

Απόψεις

Αρχή Σελίδας