Όχι στην πόλωση

Το θέμα της μείωσης των τελών στο δήμο της Πάτρας που ετέθη προς ψήφιση με οργανωμένο τρόπο  από την αντιπολίτευση στο Δημοτικό Σύμβούλιο της Τετάρτης και όσα ακολούθησαν σε συνδυασμό με ανάλογες κινήσεις αξιοποίησης από την αντιπολίτευση στο Δήμο του νέου θεσμικού πλαισίου για τη λειτουργία  των Δήμων και των συσχετισμών που δημιούργησε η απλή αναλογική στην Τοπική Αυτοδιοίκηση κρίνεται πλέον στην πράξη.

Για το μέλλον του λιμανιού

Για το μέλλον του λιμανιού

Δεν μετέφερε κάτι άγνωστο για το λιμάνι της Πάτρας ο αρμόδιος υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κατά την προχθεσινή παρουσία  του στην εκδήλωση της ΟΝΝΕΔ  στην πόλη. Είπε αυτά για τα οποία η κοινή λογική συναινεί. Ότι το μέλλον των λιμανιών μας συνδυάζεται με τη δυναμική που θα έχουν στην διεθνή εμπορευματική κίνηση και κυρίως με τη δυνατότητά τους να ανήκουν σε σύστημα συνδυασμένων μεταφορών όπου φυσικά κυρίαρχο ρόλο διαδραματίζει η σιδηροδρομική σύνδεση.

Πόσα χιλιόμετρα διαφορά;

Το θέμα της υπογειοποίησης της διέλευσης του τρένου από τον αστικό ιστό της πόλης πάλι αυτές τις ημέρες στην επικαιρότητα, μετά τη συνάντηση της Τετάρτης 20 Νοεμβρίου, του Δημάρχου Πατρέων Κ.Πελετίδη και επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων με τον υπουργό Υποδομών κ.Κ.Καραμανλή.

Θεματικός τουρισμός

Η προοπτική του θεματικού τουρισμού στη χώρα μας έχει τεθεί στην αναπτυξιακή ατζέντα της χώρας εδώ και αρκετό καιρό και με νομοθετικές πρωτοβουλίες της προηγούμενης κυβέρνησης. Βλέπουμε όμως η Κυβέρνηση Μητσοτάκη και η ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού να έχουν ανεβάσει πολύ ψηλά στις προτεραιότητές τους, την πραγματικά «χρυσοφόρα» προοπτική της χώρας μας που μπορεί σε συνδυασμό με το σεβασμό του περιβάλλοντος να δώσει  μια διαφορετική πνοή σε αυτό που δικαίως πλέον αποκαλείται «βαριά βιομηχάνια» της Ελλάδος.

Νέα δεδομένα  

Νέα  δεδομένα δημιούργησε στο τοπικό αυτοδιοικητικό πεδίο η πρόσφατη εκλογή του Προέδρου και της Εκτελεστικής Επιτροπής στον Αναγκαστικό  Σύνδεσμο Διαχείρισης Απορριμμάτων Νομού Αχαΐας. (ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α.)

«Μικρό καλάθι»

Η οικοδομή ήταν από τη δεκαετία του ’50 και συνεχώς, μέχρι το 2010 που όλα τα έσκιασε η φοβέρα και η καταχνιά της οικονομικής κρίσης στη χώρα μας, η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας. Μεγάλο τμήμα του ΑΕΠ κινείτο περί αυτή, εκατοντάδες επαγγέλματα τριγύρω της απέκτησαν κύρος και ταυτότητα και έγιναν αιτία εργασίας και  πλουτισμού για εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες αλλά και για αλλοδαπούς μετανάστες στη χώρα μας.

«Υπογειοποίηση» vs σε υπόγειους σχεδιασμούς  

Τονίζαμε στο κεντρικό μας θέμα στην προηγούμενη μας έκδοση ότι οι τοπικοί φορείς είναι αποφασισμένοι να συστήσουν «Μέτωπο», προκειμένου να μπουν σε τροχιά υλοποίησης τα δύο μεγάλα έργα υποδομής, τα οποία βρίσκεται σε στασιμότητα, η υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα και η κατασκευή της Πατρών- Πύργου.  

«Γνώθι σαυτόν»…

Πύλη εισόδου  της Πελοποννήσου  χαρακτήριζαν  πρόσφατα ρεπορτάζ το αεροδρόμιο «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος»  της Καλαμάτας. Μια πύλη που η φετινή της κίνηση (αφίξεις/αναχωρήσεις), σύμφωνα με στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, μόνο στο διάστημα Απρίλιος - Αύγουστος ξεπέρασαν τις 360.000 επιβάτες.

Έχουμε πολλές φορές  βέβαια αναφερθεί στην αιτία που η Μεσσηνία και το αεροδρόμιό της έχουν τεθεί στην αιχμή της τουριστικής κίνηση στην Πελοπόννησο, αποτελώντας διακριτικό τουριστικό προορισμό στον παγκόσμιο χάρτη και μάλιστα σε αυτόν του ποιοτικού λεγόμενου τουρισμού.

Να μην σου τύχει!!!»

Μπορεί η περίπτωση του γνωστού συγγραφέα και πρώην βουλευτή Πέτρου Τατσόπουλου, που υπέστη καρδιακό επεισόδιο (διαχωριστικό ανεύρυσμα) on air σε εκπομπή μάλιστα με συμπαρουσιαστή το πατρινό δημοσιογράφο Τάκη Χατζή, να συγκλονίζει λόγω της αναγνωρισιμότητας του ασθενούς και της «κινηματογραφικής» κατά κάποιο τρόπο επέμβασης,  που του έγινε εγκαίρως (όπως μέχρι τώρα δείχνει η εξέλιξη της υγείας του) όμως μεγαλύτερο συγκλονισμό θα πρέπει να προκαλούν όσα μαθαίνουμε ότι ισχύουν στην Πάτρα σε παρόμοια περιστατικά.

Για την υπογειοποίηση

«Θα γίνουν όσα μπορούν να γίνουν» δήλωσε ο ο γ.γ. Υποδομών Γ. Καραγιάννης σχετικά με την υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα. Από την πλευρά του ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής μιλώντας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, για τις νέες διοικήσεις ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, (με πατρινό επικεφαλής τον Κώστα Σπηλιόπουλο)  χαρακτήρισε φαραωνική την πλήρη υπογειοποίηση του τρένου στην αχαϊκή πρωτεύουσα.

Πρωτοσέλιδο Τελευταίας Έκδοσης

Πρωτοσέλιδο Τελευταίας Έκδοσης

PDF, E-Paper τελευταίας έκδοσης εδώ

Ανασκόπηση 2018

Πρωτοσέλιδο Ανασκόπησης

Δείτε το PDF εδώ

Δίκτυο Forum Ανάπτυξης

Δειτε το καναλι μας στο YouTube

Video Gallery

Αρχή Σελίδας