Απαξίωση του Τύπου...

του Παναγιώτη Γιαλένιου*

Σε ένα πολύ σοβαρό θέμα, που άπτεται άμεσα με το μέλλον του περιφερειακού τύπου στη χώρα μας , θα αναφερθούμε σήμερα στη στήλη. Αφορά στο Σχέδιο Νόμου που ουσιαστικά αντικαθιστά  του Ν. 3548/2007 για τις εφημερίδες της Περιφέρειας,που παράλληλα καταργεί την ποσόστωση που προέβλεπε ο Ν. 2328/1995 για τις καταχωρήσεις του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ενώ επιβάλλει και την υποχρεωτική χρήση barcode και στις εβδομαδιαίες περιφερειακές εφημερίδες, παρ' ότι αυτό είναι αδύνατον να γίνει για πολλούς λόγους με κυριότερο τη συνδρομητική βάση των περισσοτέρων εβδομαδιαίων εφημερίδων, κάτι που οι συνδικαλιστικοί φορείς του, με πρωτεργάτη την ΕΙΕΤ, έχει  πολλές φορές  επισημάνει  λόγους στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Επικοινωνίας.

Για το βιβλίο του Σοφοκλή Κολαΐτη “Αναδρομή σε δύσκολους καιρούς»

του Παναγιώτη Γιαλένιου*

Ο τίτλος του νέου βιβλίου του πολυπράγμονα Σοφοκλή Κολαΐτη, του επίτιμου προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Πατρών και πάντα ενεργού πολίτη , είναι δηλωτικός του περιεχομένου του: “Αναδρομή σε δύσκολους καιρούς».(Εκδόσεις ΤΟ ΔΟΝΤΙ).Χρονικά καλύπτει το διάστημα από το 1994- σήμερα και όπως και ο συγγραφέας σημειώνει στον πρόλογό του, αναφέρεται σε δράσεις και γεγονότα που αφορούν την ανάπτυξη της τοπικής και περιφερειακής οικονομίας αλλά και την ενδυνάμωση της πολιτιστικής περιόδου σε αυτά τα χρόνια.

Περί μετανάστευσης, με αφορμή τις δηλώσεις Καζάκου

ntrinias

*του Θεόδωρου Ντρίνια 

Με έκπληξη διαβάσαμε τις δηλώσεις του κ. Καζάκου σε πρωινή εκπομπή σχετικά με την προδοσία των Ελλήνων που φεύγουν για εργασία στο εξωτερικό. Και η έκπληξη μπορεί εύκολα να γίνει οργή αν αναλογιστούμε ότι τα λόγια αυτά βγαίνουν από το στόμα ενός καλλιτέχνη που εδώ και δύο χρόνια βρίσκεται στην οικονομικά και εργασιακά ασφαλή θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του ΔΗΠΕΘΕ της πόλης μας.

Να παραμείνουν ο Δημόσιος χαραχτήρας των ΔΕΥΑ

papanikitas

 

*Του Ανδρέα Παπανικήτα Προέδρου ΔΕΥΑΠ

Στην 28η Πανελλήνια Γενική Συνέλευση των Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ), που πραγματοποιήθηκε στην Άρτα, συμμετέχει ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΠ, Ανδρέας Παπανικήτας.Σε παρέμβασή του, κατά τη διάρκεια των εργασιών, ο κ. Παπανικήτας, ανέφερε τα εξής:

 

Δράσεις με όραμα..

του Παναγιώτη Γιαλένιου*

Με οραματικό προσανατολισμό η είδηση από την ΠΔΕ και το Δήμο Ερυμάνθου. Εγκρίθηκε η αναπτυξιακή πρόταση για την μελέτη ιδεών σχετικά με την στρατηγική ανάπτυξη της περιοχής ιδιαίτερης σημασίας, την Τεχνητή Λίμνη Αστερίου (Πείρου-Παραπείρου), που θα τεθεί προς έγκριση και στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης.

Άναψε μια «σπίθα»

Η συζήτηση της περασμένης Τρίτης 30 Μαΐου, που διοργάνωσε ο «Σ.Ε.» στην φιλόξενη αίθουσα του Πανηπειρωτικού Συλλόγου Πατρών,με αφορμή το πρόσφατο τεύχος του «ΑΞΙΟΘΕΑΤΟΝ» και με την πρόσκληση και πρόκληση για απαντήσεις στο ερώτημα: «Οι Πατρινοί, τόσο οι εδώ γεννηθέντες όσο και αυτοί που έχουν ενσωματωθεί δημιουργικά στην Πάτρα, αγαπούν εμπράκτως, όσο της αξίζει, την πόλη τους;» αποτέλεσε αφετηρία για μια σημαντική διαβούλευση, που εξ όσων γνωρίζουμε γίνεται για πρώτη φορά με αυτόν τον στοχευμένο τρόπο.

Γιατί χρειαζόμαστε τόσα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας;

Τι έχει αλλάξει  στον χώρο της εκμάθησης και διδασκαλίας Αγγλικών και  την τελευταία δεκαετία έχουν ξεφυτρώσει τόσα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας;

Γιατί υπάρχουν 23 πιστοποιητικά γλωσσομάθειας Αγγλικών για το επίπεδο Β2 (ευρύτερα γνωστό ως Lower) και 17 πιστοποιητικά γλωσσομάθειας για το επίπεδο Γ2 (Proficiency- Mastery Level);

Πάτρα: Πόλη Τεχνολογίας και Τέχνης

Η Πάτρα, μία πόλη με μεγάλη ιστορία όσον αφορά στο εμπόριο, στην πολιτική ζωή (13 Πρωθυπουργοί) και στη Βιομηχανική της συνεισφορά ψάχνει απέλπιδα εδώ και 25 χρόνια να βρει το στίγμα της μέσα στα Ελληνικά και Ευρωπαϊκά δρώμενα.

Ελπίδες για το εμπορικό λιμάνι

Ελπίδες για το εμπορικό λιμάνι

Με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και με  ικανοποίησή  ενημερωθήκαμε, για την ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που ενέκρινε την χαλάρωση των κανόνων για τις δημόσιες επενδύσεις, που σημαίνει πως ανοίγει ο δρόμος για το εμπορικό λιμάνι, καθώς μπορούν τα κράτη-μέλη να πραγματοποιούν δημόσιες επενδύσεις ύψους έως και 150 εκατ. ευρώ σε θαλάσσιους λιμένες.

 

 

Σιδηροδρομική οδός του μεταξιού για ανάπτυξη αλλά μετ’ εμποδίων στην Πάτρα

 

 

Σιδηροδρομική οδός του μεταξιού για ανάπτυξη αλλά μετ’ εμποδίων στην Πάτρα

Ήρθε πλέον η ώρα για να ανοίξει ο ασκός του Αιόλου και να εκτιμήσουμε ότι τελικά, μάλλον η Cosco θα ρυθμίσει τον τρόπο διέλευσης του τρένου από την Πάτρα, για να ανοίξει ο δρόμος του μεταξιού από το νέο λιμάνι και να κατευθυνθεί σιδηροδρομικώς προς την κεντρική Ευρώπη.

Πρωτοσέλιδο Τελευταίας Έκδοσης

Πρωτοσέλιδο Τελευταίας Έκδοσης

PDF, E-Paper τελευταίας έκδοσης εδώ

Δίκτυο Forum Ανάπτυξης

Video Gallery

Δειτε το καναλι μας στο YouTube

Απόψεις

Αρχή Σελίδας