Με σύνθημα «Όχι άλλο αίμα στην «εθνική καρμανιόλα» για τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων», πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί η κινητοποίηση που διοργάνωσε ο Δήμος Πατρέων, με αποκλεισμό της Πατρών – Πύργου, στον κόμβο της ΒΙ.ΠΕ.
Οι εκατοντάδες συμμετέχοντες από την Αχαΐα και τη Ηλεία, φώναξαν για μια ακόμα φορά «Τέρμα στα λόγια και στις υποσχέσεις. Επιβάλλεται η άμεση έναρξη των εργασιών κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου χωρίς διόδια».
Στον σύντομο χαιρετισμό του ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Ο Δήμος Πατρέων διαχρονικά διεκδικεί από όλες τις κυβερνήσεις, την κατασκευή ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργο – Τσακώνα. Αυτό το έργο θα μπορούσε μέχρι σήμερα να είχε κατασκευαστεί και να το χρησιμοποιούμε με ασφάλεια χωρίς να χάνονται στην άσφαλτο ανθρώπινες ζωές. Σε μια δεκαετία, χάσαμε 130 συνανθρώπους μας.
Ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος, έπρεπε να είχε γίνει χθες και να είχε αποδοθεί για χρήση, χωρίς διόδια. Με τον αγώνα μας, είμαστε απέναντι στον ανταγωνισμό των μεγαλοεργολάβων, για το ποιος θα κερδίσει από την κατασκευή και την λειτουργία του, αλλά και απέναντι στην κυβέρνηση που βάζει τις ζωές που χάνονται απέναντι στη λογική του κόστους – οφέλους, με αποτέλεσμα να καθυστερούν το έργο επί δεκαετίες. Αυτά πρέπει να ανατρέψουμε και αυτό δεν μπορεί να γίνει με λόγια. Πρέπει να τους ασκήσουμε τέτοια πίεση, που να υποχρεωθούν να αποδεχθούν τα δίκαια αιτήματά μας.
Ταυτόχρονα παλεύουμε στην κατεύθυνση, ο δρόμος αυτός, να μην καταστρέφει τους οικισμούς από τους οποίους θα περάσει και να μην υποβαθμίσει την περιοχή μας, γι αυτό και μιλάμε για την Νότια Χάραξη, που μπορεί και θα έπρεπε να υλοποιηθεί, από την περιοχή του Μιντιλογλίου και πέραν της Κάτω Αχαΐας για να μην καταστραφεί η υπάρχουσα οικιστική δομή, να μην τριχοτομηθούν οι περιοχές από τις οποίες περνά να μην έχουμε περιβαλλοντική και αισθητική υποβάθμιση.
Στηριγμένοι στις δικές μας δυνάμεις, στην παρέμβαση του λαϊκού παράγοντα, μπορούμε να επιβάλλουμε αυτό που είναι κοινή λογική και συμφέρει τον λαό. Δεν κάνουμε πίσω».
Σύντομους χαιρετισμούς απηύθυναν ο Δήμαρχος Πύργου Τάκης Αντωνακόπουλος, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Δυτικής Αχαΐας Παναγιώτης Κουνάβης, ο Αντιδήμαρχος Ερυμάνθου Γιώργος Παρασκευόπουλος, ο αναπληρωτής Δημάρχου Δήμου Πηνειού, Πάνος Θεοδωρακόπουλος, ο Χρήστος Πατούχας, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Πάτρας, «Ανυπότακτη Πολιτεία» και η Τασία Παπαντωνοπούλου εκ μέρους της Επιτροπής Αγώνα των κατοίκων.
Στην κινητοποίηση συμμετείχαν μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Πύργου Τάκης Αντωνακόπουλος, ο αναπληρωτής Δημάρχου Δήμου Πηνειού, Πάνος Θεοδωρακόπουλος, ο Αντιδήμαρχος Δήμου Δυτικής Αχαΐας, Τάσος Βερόπουλος με τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Παναγιώτη Κουνάβη και τον δημοτικό σύμβουλο Σπύρο Τραχάνη, ο Αντιδήμαρχος Δήμου Ερυμάνθου Γιώργος Παρασκευόπουλος, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Πάτρας, «Ανυπότακτη Πολιτεία» Χρήστος Πατούχας, από την δημοτική παράταξη Πάτρας «Ώρα Πατρών», Δημήτρης Παπαδόπουλος, αντιπροσωπεία του Εργατικού Κέντρου Πάτρας με επικεφαλής τον Γ.Γ. Δημήτρη Αγγελόπουλο, αντιπροσωπείες από τους Συλλόγους Εργαζομένων Δήμου Πατρέων και ΔΕΥΑΠ, ο Θανάσης Κάκκος από την ΟΕΒΕΣΝΑ, ο Πρόεδρος του ΣΚΕΑΝΑ, Σπύρος Στεργίου, οι Πρόεδροι των Τοπικών Συμβουλίων Κρυσταλόβρυσης Γιώργος Μακρόπουλος, Καμινίων Γιάννης Πανίτσας, Βραχνεΐκων Γιάννης Παπαχρονόπουλος και εκατοντάδες κάτοικοι
O Δήμος Δυτικής Αχαΐας
Το Δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Δυτικής Αχαΐας χαιρετίζει την σημερινή κινητοποίηση του Δήμου Πατρέων και επιβεβαιώνει την θέληση του για την άμεση κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα Πύργος. Ο βαρύς φόρος αίματος στην άσφαλτο της σημερινής οδού πρέπει να σταματήσει. Η Νότια χάραξη είναι λύση που ξεπερνά σοβαρά προβλήματα που προκύπτουν από τον υπό κατασκευή νέο αυτοκινητόδρομο. Για τη Δυτική Αχαΐα ο δρόμος αυτός για να είναι σύγχρονος, θα πρέπει να περιλαμβάνει είσοδο και έξοδο από και προς την πρωτεύουσα του Δήμου μας την Κάτω Αχαΐα, πρόσβαση χωρίς προβλήματα των κατοίκων του Αλισσού και της Ωλενίας στο δημοτικό οδικό δίκτυο και σύνδεση του Αεροδρομίου Αράξου με την νέα οδό. Επίσης η όποια κατασκευή διοδίων από την Πάτρα έως τα διοικητικά όρια με την Ηλεία θα προσθέσει καθημερινό κόστος μετακίνησης στους εργαζόμενους που θα κάνουν καθημερινή χρήση της οδού.