Οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται ραγδαία και σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον διαδραματίζουν καθαριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του αύριο. Στη διάρκεια της εκδήλωσης της LOOPER – polikatikia.gr στο πλαίσιο του 22ου Forum Ανάπτυξης, αναδείχτηκε η σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού, ιδιαίτερα στο εργασιακό περιβάλλον ενώ παρουσιάστηκε η polikatikia.gr μια εφαρμογή που απαλλάσσει τον διαχειριστή και τους ενοίκους από πολλές διαδικασίες που αφορούν στα κοινόχρηστα και εν γένει στη διαχείριση και την αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν σε μια πολυκατοικία. O Τζέριες Μπεσαράτ CEO της Looper επεσήμανε: «Η Looper είναι μια γρήγορα αναπτυσσόμενη εταιρεία που ιδρύθηκε το 2018. Αναλαμβάνουμε τη δύσκολη δουλειά του σχεδιασμού και της ανάπτυξης state of the art υπηρεσιών και mobile εφαρμογών. Προσφέρουμε καινοτόμα ψηφιακά προϊόντα στους πελάτες μας με στόχο τη βελτίωση και αναβάθμιση των υπηρεσιών τους». Αναφερόμενος στον ψηφιακό μετασχηματισμό τόνισε πως αντικειμενικός σκοπός του είναι «η δημιουργία ενός κεντρικού σημείου όπου όλοι οι ενδιαφερόμενοι χρήστες μιας υπηρεσίας μπορούν να έχουν απομακρυσμένη πρόσβαση από οπουδήποτε (κινητό κλπ.) και να αξιοποιούν τα χαρακτηριστικά της εύκολα, σε πραγματικό χρόνο και με διαφάνεια. Να ενημερώνονται άμεσα και σε πραγματικό χρόνο, να αναζητούν γρήγορα και εύκολα, να υπάρχει ασφάλεια που δεν στηρίζεται από ένα κλειδί στο συρτάρι ενός γραφείου (πρόσβαση σε πληροφορίες διαβαθμισμένη με ρόλους, χωρίς την δυνατότητα κάποιος που δεν πρέπει να έχει πρόσβαση κάπου να μπορεί) – Έτσι λοιπόν βλέπουμε πως προσφέρει μια απλούστευση διαδικασιών σε όλα το φάσμα της εργασίας χωρίς να χάνεται η ουσία. Σε όλα τα παραπάνω προσθέτουμε και την συνεχόμενη εξέλιξη και βελτίωση της υπηρεσίας προκειμένου να ακολουθεί τη τεχνολογία».
O Νίκος Λάγιος COO της Looper παρουσίασε την εφαρμογή polikatikia.gr. «Αρχικά ξεκινάμε βάζοντας στο παιχνίδι τον χρήστη ένοικο. Μπορεί πλέον να δηλώνει φθορές, βλάβες, αναποτελεσματικότητα συνεργείων κλπ. Ενώ με τους αισθητήρες που αναπτύσσουμε μπορεί να δέχεται ειδοποιήσεις όταν δυσλειτουργούν το ασανσέρ, ο φωτισμός, η ηλεκτροδότηση ή όταν έχει πέσει σημαντικά η στάθμη του πετρελαίου. Ενώ σε περίπτωση πυρκαγιάς-πλημμύρας υπάρχει η δυνατότητα να ειδοποιούνται αρμόδιες αρχές», εξήγησε. Ένα ακόμα καινούριο feature της πλατφόρμας είναι η Online Πληρωμή με κάρτα. Η ειδοποιός διαφορά με την κατάθεση σε λογαριασμό τράπεζας είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει ο διαχειριστής μετά την κατάθεση. Τώρα με την online πληρωμή με κάρτα στον λογαριασμό της διαχείρισης καταλήγουν τα χρήματα των κοινοχρήστων και στον κάτοικο αυτόματα η απόδειξη είσπραξης κοινοχρήστων. Τα βιβλία ενημερώνονται αυτόματα. Χωρίς να απαιτείται καμία ενέργεια από τον διαχειριστή. «Και αφού αυτοματοποιήσαμε την έκδοση και την είσπραξη κοινοχρήστων δεν θα μπορούσαμε να μην αυτοματοποιήσουμε και την εξόφληση των δαπανών της πολυκατοικίας. Εδώ ο διαχειριστής έχει την ευθύνη να κατανείμει βάρη ανά κατηγορία εργασίας, επαγγελματία, προτεραιότητα κλπ και η πλατφόρμα μέσα από την διαδικασία της πολυκριτηριακής λήψης αποφάσεων αποφασίζει με ποια σειρά θα πληρωθούν οι εκκρεμούσες δαπάνες (εφόσον η πολυκατοικία διαθέτει τα χρήματα) και προχωράει στην πραγματοποίηση των πληρωμών (με κάρτα) στους λογαριασμούς
των επαγγελματιών. Και δεν σταματήσαμε μόνο στις πρακτικές διαχείρισης αλλά προχωρήσαμε στην αναβάθμιση της ανθρώπινης επικοινωνίας μεταξύ των εμπλεκόμενων. Μέσω της πλατφόρμας δίνεται η δυνατότητα στους κατοίκους (ενοίκους και ιδιοκτήτες) να επικοινωνούν μεταξύ τους και με την διαχείριση για θέματα τις πολυκατοικίας», εξήγησε ο κ. Λάγιος.
Η Αγγελική Κυριακοπούλου από την Εστία – Υπηρεσία Διαχείρισης Κτιρίων που είναι από τις πρώτες που εντάχθηκαν στην πλατφόρμα μίλησε για τις ευκολίες που προσέφερε στη δουλειά της η εφαρμογή.
Δείτε εδώ το video από την εκδήλωση