Από ανακοίνωση του Εμπορικού Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών
Οι πρόσφατες δηλώσεις του Προέδρου του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδος κ. Αϊβαλή για την ύπαρξη των προμελετών και της κοστολόγησης του έργου της υπογειοποίησης του τρένου στον αστικό ιστό της πόλης καθιστούν έωλες τις αιτιάσεις του Υπουργού Μεταφορών κ. Καραμανλή.
Η πόλη εμπαίζεται και κινδυνεύει να χάσει την ευκαιρία να πάψει να είναι διχοτομημένη. Τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα δεν είναι δυνατόν να είναι κοντόφθαλμα και μυωπικά. Δεν γίνονται με σημερινά «μπαλώματα» που θα αποτελέσουν τα αυριανά προβλήματα.
Ένα έργο ζωτικής σημασίας από οικονομική και κοινωνική άποψη για την πόλη και την περιοχή δεν θα επιτρέψουμε να γίνεται αντικείμενο μικροπολιτικής εκμετάλλευσης και συμφερόντων.
Σύσσωμοι οι φορείς της πόλης πρέπει να τοποθετηθούν και να απαιτήσουν την άμεση σιδηροδρομική σύνδεση της πόλης με υπογειοποίηση της διέλευσης από τον αστικό ιστό. Να αντιταχθούν σε πολιτικές υποβάθμισης και υπονόμευσης των αναπτυξιακών έργων και προοπτικών για την πόλη μας και την περιοχή μας.
Υ.Γ. Ενώ αυτά συμβαίνουν εν έτη 2020 πριν από ενάμιση αιώνα ..
… στην Πελοπόννησο η εμφάνιση του πρώτου τρένου ήταν «επανάσταση» καθώς σήκωσε το βάρος της διακίνησης της αγροτικής παραγωγής, αλλά και των ανθρώπων που ήρθαν πιο κοντά από ποτέ…. Το τρένο συνέδεσε την Αχαϊκή πρωτεύουσα με την Αθήνα το 1887. Το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου το 1905, μετέφερε 1.740.000 επιβάτες ετησίως και 251.000 τόνους εμπορευμάτων. Κάλυπτε 750 χλμ, διέθετε 159 σταθμούς …
Πηγή : Μηχανή του Χρόνου