Το νέο Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών, κ. Χρήστο Μπούρα, δέχθηκε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας, κ. Πλάτωνας Μαρλαφέκας. Η συνάντηση είχε εθιμοτυπικό χαρακτήρα με αφορμή την πρόσφατη εκλογή και ανάληψη καθηκόντων του κ. Μπούρα, και έγινε σε άριστο κλίμα. Παρόντες στη συνάντηση ήταν από την πλευρά του Επιμελητηρίου Αχαΐας, ο Γενικός Γραμματέας κ. Θεόδωρος Τσούμπελης, ο Οικονομικός Επόπτης κ. Παναγιώτης Τζούδας και το Μέλος του ΔΣ, κ. Ανδρέας Ντακόλιας.
Ο κ. Μαρλαφέκας και τα διοικητικά στελέχη του Επιμελητηρίου Αχαΐας αντάλλαξαν απόψεις για την περαιτέρω ενίσχυση των σχέσεων του τοπικού επιχειρηματικού κόσμου με το Πανεπιστήμιο Πατρών.
Ειδικότερα, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας αναφέρθηκε στην άριστη συνεργασία που είχε ο φορέας με την προηγούμενη Πρυτανική Αρχή και η οποία έγινε πράξη με τη διοργάνωση της Έκθεσης Patras lnnovation Quest – Patras IQ, η οποία στοχεύει στην ανάπτυξη και ενίσχυση της συνεργασίας της ερευνητικής κοινότητας με τον παραγωγικό τομέα. Όπως τόνισε ο κ. Μαρλαφέκας η Έκθεση Patras IQ αποτελεί εργαλείο για τους ερευνητές που επιθυμούν να παρουσιάσουν την εφαρμοσμένη έρευνά τους στον επιχειρηματικό-παραγωγικό τομέα.
Επίσης, ο κ. Μαρλαφέκας άκουσε με ενδιαφέρον τον στρατηγικό σχεδιασμό που έχει εκπονήσει ο νέος Πρύτανης για την ανάπτυξη του Πανεπιστημίου Πατρών και εξέφρασε την στήριξή του σε αυτόν.
Αναφερόμενος στις καινοτόμες επιχειρήσεις που βασίζονται στη γνώση, οι οποίες ιδρύονται από αποφοίτους του Πανεπιστημίου, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας υποστήριξε ότι είναι απαραίτητο να καλλιεργηθούν η επιχειρηµατική νοοτροπία και οι επιχειρηµατικές ικανότητες των φοιτητών.
Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Μαρλαφέκας εξέφρασε την εκτίμηση ότι πρέπει να ξεπεραστούν τυχόν προκαταλήψεις σχετικά με την είσοδο της επιχειρηματικής κουλτούρας στα Πανεπιστήμια και να υιοθετηθεί ένα πλαίσιο ευαισθητοποίησης και παροχής κινήτρων για την ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Τέλος, επισήμανε ότι απαιτείται συνεργασία και συντονισμός σε όλα τα επίπεδα, ώστε να διασφαλιστεί η παροχή των αναγκαίων κινήτρων και ευκαιριών στην Ανώτατη Εκπαίδευση, ώστε να ανταποκριθούν στις νέες προκλήσεις.