Σε κινητοποιήσεις προχωρούν σήμερα Πέμπτη οι οδηγοί ταξί της Πάτρας, αφού όπως καταγγέλλουν έχουν περιέλθει σε δεινή οικονομική κατάσταση. Πριν από λίγη ώρα ξεκίνησε «αυτοκινητό-πορεία» μέχρι την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας όπου θα παραδώσουν ψήφισμα διαμαρτυρίας στον Περιφερειάρχη.Να σημειωθεί ότι με ανακοίνωσή της η Συντεχνία Αρτοποιών Πάτρας στηρίζει τα «δίκαια αιτήματα των οδηγών ταξί της Πάτρας» και τις κινητοποιήσεις τους.
Όπως αναφέρουν σε σχετική τους ανακοίνωση:
«Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Ιδιοκτητών Αυ/των Ταξί Πατρών & Περιχώρων κατά τη συνεδρίαση του, τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου και εξετάζοντας τα αδιέξοδα που έχει περιέλθει ο κλάδος, αποφάσισε ομόφωνα να προβεί σε κινητοποιήσεις αρχής γενομένης την Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου, με τρίωρη στάση εργασίας (από 9:00 έως 12:00) και εποχούμενης πορείας και απόδοσης ψηφίσματος διαμαρτυρίας στον Περιφερειάρχη κο Νεκτάριο Φαρμάκη με στόχο την προώθηση του στον Πρωθυπουργό της χώρας.
Οι κινητοποιήσεις, ως μοναδικό μας όπλο, κρίνονται πλέον απαραίτητες και αποτελούν μονόδρομο ούτως ώστε να ασκηθεί πίεση στην Κυβέρνηση για να δώσει την ανάλογη προσοχή στον κλάδο. Πρέπει να δρομολογήσει λύσεις στα προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί διαχρονικά και τα οποία έχουν οξυνθεί ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας Covid-19.
Έχουμε φτάσει σε πλήρη αδιέξοδο, σε σημείο υπέρβασης των ορίων αντοχής μας και αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα στήριξης του κλάδου θα οδηγηθούμε σε οριστική φτωχοποίηση και αφανισμό. Ο κλάδος κατά κοινή διαπίστωση είναι από τους πιο πληττόμενους.
Ορθά είναι σε λειτουργία μόνο για κοινωνικούς λόγους καθώς μετακινεί πλέον μόνο ευπαθείς ομάδες, ωστόσο, δεν υπάρχει αντικείμενο εργασίας λόγω των περιοριστικών μέτρων και της απαγόρευσης κυκλοφορίας των πολιτών. Συνεπώς, οι επαγγελματίες φορτώνονται με έξοδα λειτουργίας αφού τα έσοδα είναι ανύπαρκτα και αντί να ενισχυθούν με επιδόματα ειδικού σκοπού όπως συμβαίνει σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχουν εγκαταλειφθεί με αποτέλεσμα να οδηγούνται σε αδιέξοδο και καταστροφή.
Ενώ πρόκληση αποτελεί και η ρατσιστική αντιμετώπιση του κλάδου, εξαιρώντας τον από επιδόματα και ενισχύσεις που προβλέπονται βάσει του νόμου 4714/2020 για τις υπόλοιπες επιβατικές και χερσαίες μεταφορές όπως ΚΤΕΛ, τουριστικά, ΕΡΓΟΣΕ κτλ
Μεγάλο πρόβλημα αποτελεί και η δρομολόγηση αλλαγής θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του, χωρίς καμία ενημέρωση και διαβούλευση με τη συνδικαλιστική ηγεσία του κλάδου. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση του έργου της ειδικής μεταφοράς προσώπων και την απόδοση του σε πολυεθνικές εταιρείες διαμεσολάβησης κλπ, με το πρόσχημα της αυτορρύθμισης της αγοράς αδιαφορώντας για τα καταστροφικά αποτελέσματα φτωχοποίησης του κλάδου».
#pressgreece.gr
#ΔΥΤΙΚΗΕΛΛΑΔΑ
#ΚΟΙΝΩΝΙΑ