Παρέμβαση για τη λειτουργία του Προαστιακού Σιδηροδρόμου κάνει το Παράρτημα Πάτρας του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου. Όπως αναφέρει: «Μετά τις προφάσεις της ΤΡΕΝΟΣΕ για να μην ξεκινήσουν τα δρομολόγια μέχρι την Κ. Αχαΐα και όλα τα δημοσιεύματα σχετικών και ασχέτων που έχουν λάβει χώρα το τελευταίο διάστημα, επιβεβαιώνονται όσα εδώ και χρόνια λένε οι σιδηροδρομικοί μέσω των σωματείων τους για Ενιαίο Δημόσιο Σιδηρόδρομο με προσλήψεις Μόνιμου Προσωπικού, για τρένο που θα εξυπηρετεί τις Λαϊκές Ανάγκες και ΟΧΙ τα Κέρδη των ιδιωτών.
Δυστυχώς όλες οι κυβερνήσεις που εναλλάχτηκαν στην εξουσία τα τελευταία χρόνια διέλυσαν το σιδηρόδρομο σπάζοντας τον σε μικρές εταιρίες για να τον ξεπουλήσουν. Έκλεισαν το μεγαλύτερο τμήμα του δικτύου της Πελοποννήσου, έδιωξαν το έμπειρο προσωπικό και το αποτέλεσμα είναι 5 χρόνια τώρα να αδυνατούν να πάνε το τρένο από την Πάτρα στην Κ. Αχαΐα. Στην αρχή οι προφάσεις της ΤΡΕΝΟΣΕ ήταν έλλειψη μηχανοδηγών, μετά συνοδών, μετά για μη περίφραξη της γραμμής (λες και πρόκειται για γραμμή κλειστού τύπου), τώρα λείπουν 4 λεπτά για να βγουν τα ωραία δρομολόγια. Δε λένε την αλήθεια ότι δηλαδή δεν έχουν κέρδος επεκτείνοντας το δρομολόγιο στην Κ. Αχαΐα. Τα 50 εκατομμύρια το χρόνο ως επιδότηση άγονης γραμμής τα παίρνουν όμως.
Το τρένο στην Κ. Αχαΐα έπρεπε να είχε πάει από το 2019 που συντηρήθηκε η γραμμή. Εάν οι τεχνικοί του ΟΣΕ έκριναν ότι χρειάζονται και άλλες παρεμβάσεις έπρεπε ήδη να είχαν γίνει. Δυστυχώς οι πολιτικές υπέρ των εργολάβων που λυμαίνονται χρόνια τώρα τον ΟΣΕ δεν φτιάχνουν σιδηρόδρομο γιατί οι εργολάβοι κοιτάνε μόνο το κέρδος τους. Και αυτό φυσικά δεν ισχύει μόνο στο σιδηρόδρομο.
Έχουμε βαρεθεί να λέμε ότι για να αγκαλιάσει ο κόσμος τον προαστιακό της Δυτικής Αχαΐας, πάνω από όλα θα πρέπει να εξυπηρετεί τις ανάγκες του.
Να υπάρχουν σταθερά δρομολόγια όλη τη μέρα – όχι πότε μέχρι τις 14:00, πότε μέχρι τις 17:30, πότε μέχρι την Κ. Αχαΐα και πότε μέχρι τα Καμίνια, όπως βολεύεται η ΤΡΕΝΟΣΕ δηλαδή και όχι ο κόσμος.
Θα πρέπει να υπάρχει σύνδεση για τη μεταφορά των εργαζομένων στη ΒΙΠΕ μέσω του σταθμού των Τσουκαλείκων όπως έχει ζητηθεί κιόλας, φυσικά με την ανάλογη προσαρμογή και στην ώρα λόγω των βαρδιών των εργοστασίων. Όλα τα άλλα δείχνουν το λιγότερο σκοπιμότητα και έλλειψη σοβαρότητας.
Ο προαστιακός έχει αποδειχτεί εκ του αποτελέσματος από τη 10χρονη λειτουργία του, ότι αποτελεί το πιο ασφαλές, οικολογικό και δημοφιλές μέσο μαζικής μεταφοράς της πόλης μας. Και αυτό επιτεύχθηκε χάρη και μόνο του εναπομείναντος λιγοστού προσωπικού μας , χωρίς οι διοικήσεις του ΟΣΕ να έχουν ασχοληθεί σοβαρά με την εν λόγω Γραμμή και αυτό φαίνεται από τα μηδαμινά χρήματα που έχουν διατεθεί για τη συντήρηση του. Παρότι πρόκειται για Γραμμή του προ προηγούμενου αιώνα οι επαγγελματίες σιδηροδρομικοί καταφέρνουν να την συντηρούν ώστε να εξασφαλίζεται η ασφάλεια της κυκλοφορίας».