Σε απόλυτη αναγκαιότητα για την Πάτρα προβάλει η δημιουργία μιας νέας σύγχρονης μαρίνας, που θα καλύπτει τις ανάγκες σύγχρονων σκαφών, θα διαμορφώσει νέα δεδομένα για το θαλάσσιο μέτωπο της πόλης και θα δώσει νέες προοπτικές στην ευρύτερη περιοχή. Η τουριστική ανάπτυξη, η εξωστρέφεια, η ανάδειξη της πόλης σε ευρωπαϊκό πόλο έλξης, η προσέλκυση μιας σειράς επαγγελματιών που σχετίζονται με την υποδομή, η δυνατότητα διοργάνωσης διεθνών αθλητικών διοργανώσεων είναι ορισμένα από τα θετικά που θα προκύψουν από μία τέτοια εξέλιξη.
Τα παραπάνω ήταν τα συμπεράσματα της πολύ ενδιαφέρουσας συζήτησης που διοργανώθηκε με πρωτοβουλία του σπιράλ το βράδυ της περασμένης Δευτέρας, σχετικά με το ερώτημα «τι μαρίνα χρειάζεται η σημερινή Πάτρα;». Κοινός τόπος όλων των τοποθετήσεων ήταν η απογοήτευση για την υπάρχουσα υποδομή μαρίνας της πόλης και η αισιοδοξία για τη δημιουργία μίας σύγχρονης Πάτρας, μιας πόλης με πρωταγωνιστικό ρόλο, στην οποία μία μαρίνα προδιαγραφών θα έχει κυρίαρχη θέση και καθοριστικό αναπτυξιακό ρόλο.
Στη συζήτηση –που συντόνισε ο δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Μάγνης- συμμετείχαν ο Βασίλης Τέφας – Διευθύνων Σύμβουλος της «Κλεοπάτρα Μαρίνα» Πρέβεζας, ο Παναγιώτης Τσώνης – Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠΑ, ο Γιώργος Τελώνης – Πρόεδρος Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Δυτικής Ελλάδος, ο Αποστόλης Παπαδόπουλος – Πλοιοκτήτης επαγγελματικών σκαφών αναψυχής, ο Γιάννης Κωστόπουλος – Συνιδρυτής SaMMY, ο Κώστας Καλογερόπουλος – Πρόεδρος Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Πατρών και ο Σπύρος Κρότσης – Πρόεδρος Αθλητικού Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Ρίου Πάτρας «Ιάσων».
Το σπιράλ επικροτεί τα συμπεράσματα της συζήτησης, χαιρετίζει τη διάθεση φορέων και εταίρων να συνεργαστούν προς την κατεύθυνση της δημιουργίας μιας νέας μαρίνας (χαρακτηριστική η προθυμία του ΟΛΠΑ να συμβάλει σε ένα τέτοιο έργο) και αναλαμβάνει τη συνέχιση της πρωτοβουλίας, σε επίπεδο επαφών, προεργασίας, μελέτης. Αντίστοιχη δουλειά, άλλωστε, από ειδική ομάδα εργασίας της δημοτικής παράταξης οδήγησε και στη διοργάνωση της συγκεκριμένης συζήτησης, μετά από τις στενάχωρες διαπιστώσεις για την ανεπάρκεια της υπάρχουσας μαρίνας, που εκτός από μικρή, απαρχαιωμένη και με έλλειψη σύγχρονων υποδομών και παροχών, κρίνεται μη λειτουργική, μη επεκτάσιμη και μη συμβατή με τις προοπτικές μιας σύγχρονης πόλης.
Όπως είπε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του σπιράλ Πέτρος Ψωμάς κατά την αποφώνηση της συζήτησης: «Στην πορεία προς τη νέα μαρίνα τα βήματα Α, Β, Γ ορίζονται από την (Α)νάγκη, τη (Β)ούληση και τη (Γ)νώση. Η ανάγκη είναι αυταπόδεικτη και κοινά αποδεκτή, η γνώση υπάρχει πλούσια από πολλές πλευρές, μένει να βρεθεί στην πόλη η πολιτική βούληση και το σπιράλ δηλώνει πως τη διαθέτει».
Δείτε όλη τη συζήτηση στο κανάλι του σπιράλ στο youtube: