Με γοργούς ρυθμούς, αλλά έπειτα από τρία χρόνια έρευνας και ανάπτυξης, η νεοφυής εταιρεία LOOPER , δημιουργημένη από νέους ανθρώπους με έδρα την Αθήνα, με το προϊόν polikatikia.gr κατακτά την αγορά διαχείρισης πολυκατοικιών(building management). Παράλληλα, σχεδιάζει την επέκτασή της στην Κύπρο φέτος και προσελκύει ισχυρό ενδιαφέρον από επενδυτικά κεφάλαια και μεγαλύτερους παίκτες του χώρου του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Ποιο είναι όμως το αντικείμενο της startup LOOPER και τι ακριβώς υπόσχεται η polikatikia.gr να αλλάξει στην καθημερινότητα μας; Η LOOPER εξειδικεύεται στον ψηφιακό μετασχηματισμό υπηρεσιών, ενώ η polikatikia.gr αποτελεί την 1η cloud υπηρεσία διαχείρισης πολυκατοικιών, που παρέχει πρόσβαση σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη της διαχείρισης. Ο διαχειριστής έχει στα χέρια του το επαγγελματικό εργαλείο αυτοματοποιημένης διαχείρισης, που χρησιμοποιούν δοκιμασμένα οι πρωτοπόρες εταιρείες διαχείρισης, ο κάτοικος αποκτά πρόσβαση στο ψηφιακό προφίλ του διαμερίσματός του, για τα κοινόχρηστα του ξεκλειδώνοντας και πολλές ακόμα καινοτόμες υπηρεσίες και κάθε επαγγελματίας μπορεί να δεχτεί αιτήματα για να προσφέρει τις υπηρεσίες του.
Το προϊόν που κατακτά την ελληνική αγορά είναι ένας εξατομικευμένος οδηγός διαχείρισης κτιρίου, ο οποίος όχι βοηθώντας σε αυτή καθεαυτή την διαδικασία της διαχείρισης συμβάλλει και στην αποκατάσταση των ανθρώπινων σχέσεων μεταξύ των κατοίκων αφού εξασφαλίζει την διαφάνεια και την νομιμότητα, ενώ εκμηδενίζει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των γραφειοκρατικών εργασιών της διαχείρισης.
Προωθείται ως εφαρμογή που έχει τη δυνατότητα να εκδίδει μόνη της τα κοινόχρηστα αποστέλλοντας τα με email,sms, push notifications (πέρα από τον πατροπαράδοτο τρόπο των έντυπων ειδοποιητηρίων) και να “κρατάει” τα οικονομικά βιβλία της πολυκατοικίας online στην διάθεση του διαχειριστή, καθοδηγώντας τον στις βέλτιστες λύσεις σε προβλήματα που τον απασχολούν. Ταυτόχρονα κάθε κάτοικος έχει πλήρη εικόνα του διαμερίσματος του και των παραστατικών των κοινοχρήστων, μπορεί να δηλώσει βλάβες (κοινόχρηστες ή ιδιωτικές) και να πραγματοποιήσει πληρωμές με κάρτα εξασφαλίζοντας την ασφάλεια των συναλλαγών και την διαφάνεια των πληρωμών του.
Στον απλό διαχειριστή που επιθυμεί απλή έκδοση κοινοχρήστων η πρόσβαση παρέχεται δωρεάν, μια πολιτική επιλογή των ιδρυτών για την εν γένει διάδοση των αρχών της διαχείρισης που πρεσβεύει η polikatikia, διαφάνεια, νομιμότητα και εμπιστοσύνη, ενώ η πρόσβαση στην πλήρη διαχείριση μέσω του polikatikia παρέχεται μέσω πακέτων προσαρμοσμένων στις ανάγκες του κάθε κτιρίου ξεκινώντας από 30€ ετήσια συνδρομή.
Το αφήγημα αυτό και τις προοπτικές της polikatikia, που ιδρύθηκε το 2019 από τους πατρινούς Λάγιο Νικόλαο και Τζέριες Μπεσαράτ Dr και ενισχύθηκε από τα σημερινά μέλη της ομάδας, λάτρεψαν, όπως προκύπτει, οι διαχειριστές και οι εταιρείες διαχείρισης αφού ήδη έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα πάνω από 2000 κτίρια από περισσότερες από τις 5 μεγαλύτερες πόλεις της Ελληνικής επικράτειας.
«Λανσάραμε το προϊόν μας το 2019 δοκιμαστικά με μια εταιρεία διαχείρισης και 2 διαχειριστές στην Πάτρα για να καταλήξουμε στο ολοκληρωμένο αυτοματοποιημένο σύστημα που από τις αρχές του 2020 και μετά συνεχώς εξελίσσεται», εξηγεί ο Νίκος Λάγιος μιλώντας αποκλειστικά στον «Σύμβουλο». «Εχουμε λίστα αναμονής εταιρειών διαχείρισης καθώς έχουμε περισσότερη ζήτηση από όση προβλέψαμε, η διαδικασία εισόδου μιας εταιρείας κρατάει 15-40 ημέρες ανάλογα το μέγεθος της (data entry,εκπαίδευση κλπ) . Ωστόσο πιστεύουμε ότι μέχρι τα τέλη του έτους η διαδικασία θα έχει απλοποιηθεί και οι αναμονές θα έχουν εξομαλυνθεί.,Από τον Ιούνιο του 21 ανοίξαμε την πρόσβαση στους διαχειριστές προσφέροντας την δωρεάν έκδοση και η ανταπόκριση είναι εντυπωσιακή », συμπληρώνει.
Ο έτερος ιδρυτής Τζέριες Μπεσαράτ σημειώνει «Στα άμεσα σχέδιά μας είναι και η επέκταση στο κανάλι B2B (επιχείρηση προς επιχείρηση), για τον συνδυασμό υπηρεσιών προς τον κάτοικο, καθώς και το λανσάρισμα νέων προϊόντων όπως IOT sensors με στόχο το monitoring των εγκαταστάσεων, κάτι που θα μας φέρει πιο κοντά στον στόχο των αυτοδιαχειριζόμενων κτιρίων και την βέλτιστη ενεργειακή και όχι μόνο κατανάλωση», εξηγεί.
«Σε μια πενταετία από σήμερα θέλουμε να έχουμε οικοδομήσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τον χρήστη όπου μέσα από το polikatikia θα εξυπηρετεί τις ανάγκες του διαμερίσματός του και εν γένει της καθημερινότητάς του. Ο συνδυασμός των IOT sensors με την πολυκριτηριακή λήψη αποφάσεων οδηγεί με ασφάλεια στην αυτοματοποίηση πολλών αναγκών, από την αυτόματη ρύθμιση της θέρμανσης με την βέλτιστη ενεργειακή κατανάλωση βάση των προσωποποιημένων αναγκών του κάτοικου (σωματικών και οικονομικών) μέχρι και την αυτόματη ειδοποίηση του κατάλληλου επαγγελματία για βλάβες ή δυσλειτουργίες του μηχανολογικού εξοπλισμού του.»,
«Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στον διαχειριστή το εργαλείο που θα εμπιστευτεί να “τα κάνει όλα μόνο του” και σε κάθε κτίριο την δυνατότητα να αποκατασταθούν οι σχέσεις μεταξύ των κατοίκων που μέσα στην κρίση διερράγησαν. Η διαχείριση των πολυκατοικιών στην Ελλάδα καλύπτεται από ένα πέπλο μυστηρίου για τους περισσότερους, κανείς δεν θέλει να αναλάβει από τους νέους ενώ οι παλαιότεροι, κουρασμένοι πια, προσπαθούν να κρατήσουν όρθια τα κτίρια με κοστοβόρες παραδοσιακές μεθόδους.» προσθέτει ο Νίκος Λάγιος.
«Η polikatikia έρχεται να βοηθήσει μέσω της διαφανούς και χρηστής διαχείρισης προτείνοντας λύσεις, σηκώνοντας αυτό το πέπλο προσκαλώντας κάθε νέο που φοβόταν μέχρι τώρα “μην μπλέξει” να συμμετέχει ενεργά στην διαχείριση αναλαμβάνοντας τον, μέχρι πριν την polikatikia, άχαρο ρόλο του διαχειριστή».
Η polikatikia.gr καταργεί τους γεωγραφικούς περιορισμούς αφού διατήθεται σε web, native και mobile app για τους διαχειριστές και τους κατοίκους είτε πρόκειται για ενοίκους είτε για ιδιοκτήτες που μπορεί να μένουν εκτός πόλης/ χώρας. Έχει αρχίσει ήδη να αφήνει το αποτύπωμα της στην εξέλιξη του χώρου της διαχείρισης κτιρίων βοηθώντας να εξελιχθεί εν γένει.
#pgnews
#ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ