Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου Ιερώνυμου για το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού ο πρώην Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος με ανοιχτή επιστολή στρέφεται εναντίον του,αναφέροντας μεταξύ άλλων στην ανοιχτή επιστολή του:
“Σας απευθύνω την παρούσαν αδελφικήν επιστολήν, προκειμένου νά Σας τονίσω, ότι πλανάσθε πλάνην οικτράν, όταν ισχυρίζεσθε, ότι το εμβόλιον είναι θεόσταλτο δώρο ! Βέβαια ο όρος «Θεόσταλτο δώρο» δεν εξήλθεν από τα χείλη Σας, παρά ταύτα είναι η ερμηνεία της φράσεως «Δηλαδή, μας έδωσε (ο Θεός) τα μέσα, που μας
προτείνουν οι υγειονομικοί και το εμβόλιο». Σας προκαλώ, λοιπόν, και σας παρακαλώ επίσης, να μας φέρετε τις αποδείξεις, ότι το Εμβόλιον κατά του Κορονοϊού είναι δώρον του Θεού στην Κοινωνία μας.
Έως τότε δράττομαι σήμερον της ευκαιρίας να Σας απόδείξω το ακριβώς αντίθετον! Ό,τι δηλ. το Εμβόλιον Covid 19 είναι εφεύρεσις των Σκοτεινών Δυνάμεων του Διαβόλου, οι οποίες σήμερα όχι απλώς κυβερνούν, αλλά και κατεξουσιάζουν την ανθρωπότητα! ‘Ο,τι δηλ. δεν είναι ένα Θεόσταλτο δώρο, αλλά ένα διαβολόσταλτο…..«δώρο» και τέχνασμα, για την καταστροφή της Πανανθρώπινης Κοινωνίας!”
“Σεβασμιώτατε Πάτερ καί ∆έσποτα.
Σᾶς εὐχαριστῶ πού τιμήσατε τήν ἐλαχιστότητά μου μέ «ἀνοικτή ἐπιστολή».
Ἤδη ἀποροῦσα γιατί ἀργήσατε. Σᾶς εὐχαριστῶ καί γιά τήν καλή σας διάθεση, μέ ἀναφορά στήν διακονία μου στήν Ἱερά Σύνοδο, καί γιά τούς χαρακτηρισμούς σας, τόσο γιά ἐκείνους πού ἀφοροῦσαν στό τότε, ὅσο καί γιά ἐκείνους πού ἀφοροῦν στό τώρα.
Μᾶλλον δέν ἀξίζω τούς πρώτους, ἐνδεχομένως νά μοῦ ἀξίζουν χειρότεροι ἀπό τούς δεύτερους.
Ἐπιτρέψτε μου, παρά ταῦτα, νά ἀπαντήσω, πρῶτον γιατί δέν θέλω νά ἐκληφθεῖ ἡ ἐκ μέρους μου σιωπή ὡς περιφρόνηση πρός τό Σεπτό Πρόσωπό Σας.
∆εύτερον, γιατί πάντα θαύμαζα τἠν μαχητικότητά Σας (ἀκόμη κι ὅταν διαφωνοῦσα μαζί Σας, ὅπως τώρα).
Τρίτον, γιατί ὅπως Ἐσεῖς προσπαθεῖτε νά μέ βγάλετε ἀπό τήν «οἰκτρά πλάνη» στήν ὁποία κατά τήν ἄποψή Σας ἔχω ἐμπέσει, ἔτσι κι ἐγώ θέλω νά Σᾶς παρακαλέσω νά μελετήσετε καλύτερα τά ὅσα ὑποστηρίζετε καί τίς πηγές, στίς ὁποῖες στηρίζεστε, γιά νά καταλάβετε πόσο ἐκτίθεσθε σέ ἡλικία πού δέν ἐνδείκνυται γιά τέτοιες ἐνασχολήσεις.
∆ιότι ὅπως Ἐσεῖς ἐπικαλεῖσθε τά πρεσβεῖα Σας στήν Ἀρχιερωσύνη καί τό ἀρχιερατικό χρέος νά ὀρθοτομοῦμε τόν λόγο τῆς τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ ἀληθείας, «δηλ. νά μή διδάσκουμε στό Λαό τοῦ Θεοῦ ἀνακρίβειες ἤ καί ψευδεῖς διδασκαλίες», ἐπικαλούμενος κι ἐγώ τό δεύτερο, ἀλλά καί τήν σοφή λαϊκή παροιμία πού λέει πώς «τά στερνά τιμοῦν τά πρῶτα», δηλαδή ὑπάρχει κίνδυνος στά γεράματα νά ἀνατιναχθοῦν οἱ κόποι μιᾶς ζωῆς, πράγμα τό ὁποῖο ἀπεύχομαι γιά Ἐσᾶς, ἔρχομαι νά προσπαθήσω νά Σᾶς μεταπείσω στά λάθος πιστεύματα (εὐτυχῶς ὄχι θεολογικά, μιᾶς πού τό ἐμβόλιο δέν εἶναι θεολογικό ζήτημα, ἀλλά ὑγειονομικό), τά ὁποῖα μᾶλλον Σᾶς ὁδηγοῦν σέ λάθος ἐνέργειες καί συμπεράσματα.
Μέ καλεῖτε σέ μετάνοια καί διόρθωση ἡμαρτημένων, ὅπως γράφετε, διότι δῆθεν εἶπα ὅτι «Θεόσταλτο εἶναι τό ἐμβόλιο κατά τοῦ covid».
Εὐτυχῶς ἔχετε τό θάρρος νά παραδεχθεῖτε πώς δέν τό εἶπα, ἀλλά ἔτσι ἔγραψε ὅτι εἶπα ἡ γνωστή γιά τόν προσανατολισμό καί τήν ποιότητά της ἐφημερίδα «Ἐλεύθερη Ὥρα».
Σεῖς δέ πού εἶστε τακτικός ἀναγνώστης καί παραπέμπετε συχνά γιά νά στηρίξετε τίς ὑποθέσεις Σας σέ ἄρθρα τῆς ἐφημερίδας αὐτῆς, ἀντί νά ἀπευθυνθεῖτε στήν ἐφημερίδα καί νά ἀπαιτήσετε νά ἀναθεωρήσει τό ἡμαρτημένο πρωτοσέλιδό της τῆς 26ης Ὀκτωβρίου 2021, μέ τό ὁποῖο ὑπό τόν τίτλο «”Ὁ Θεός μᾶς ἔδωσε τό ἐμβόλιο!” Ὁ Μητροπολίτης Λαρίσης “ξαναχτυπᾶ” δίχως ἔλεος!», βάζει στό στόμα μου λόγια πού δέν εἶπα, ἀντί αὐτοῦ πέραν πάσης προσδοκίας ζητᾶτε ἀπό ἐμένα νά ἀναθεωρήσω… Ἀποφεύγω χαρακτηρισμούς γιατί διατηρῶ ἀκέραιο τόν σεβασμό μου πρός τήν Ἀρχιερωσύνη καί τήν μέχρι τώρα πορεία Σας.
Περαιτέρω, ἐν γνώσει Σας ὅτι δέν εἶπα τήν παραπάνω φράση, οἰκοδομεῖτε ἐπί αὐτῆς ὅλην τήν προβληματική ἐπιχειρηματολογία τοῦ ἄρθρου Σας.
Πρίν Σᾶς ἀναλύσω γιατί πιστεύω ὅτι εἶναι προβληματική ἡ ἐπιχειρηματολογία Σας, ἐπιτρέψτε μου νά ξεκαθαρίσω τί πιστεύω γιά τό ἐμβόλιο, ὅπως τό δημοσιοποίησα στόν λαρισαϊκό λαό μέ ἄρθρο μου στήν ἐφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ τῆς Λάρισας τήν 26η Ἰουλίου 2021 ὑπό τόν τίτλο: «Πάλι ∆ιχόνοια;», ἀπό ὅπου καί τά ἀποσπάσματα: «(…) ἐπιθυμῶ νά ξεκαθαρίσω τό αὐτονόητο, ὅτι μέ ἐκφράζει καί μέ δεσμεύει ἀπόλυτα ἡ ἀπόφαση τῆς ∆ιαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς 13ης Ἰουλίου 2021, ἡ ὁποία παρουσιάζεται ἀναλυτικά τόσο στό ∆ελτίο Τύπου τῆς Συνόδου τῆς ἡμέρας ἐκείνης, ὅσο καί στό σχετικό Ἀνακοινωθέν, ἀλλά καί στήν Ἐγκύκλιο πού διαβάστηκε τήν Κυριακή 25 Ἰουλίου 2021 σέ ὅλους τούς Ἱερούς Ναούς τῆς χώρας, καθώς καί στό ἔντυπο τῆς Ἱερᾶς Συνόδου ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ, τά ὁποῖα μπορεῖ ὁ καθένας νά βρεῖ στήν ἰστοσελίδα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Λαρίσης καί Τυρνάβου. (…) τό ἀντι- ἐμβολιαστικό κίνημα στήν παγκόσμια ἔκφρασή του δέν εἶναι τόσο ἀθῶο ἤ τόσο ἁπλό, οὔτε σχετίζεται μόνο μέ τήν παροῦσα συγκυρία ὅπως ἀφελῶς πιστεύουν κάποιοι.
Ἐκμεταλλεύεται τίς συνθῆκες τῆς πανδημίας, ὅπου κυριαρχοῦν ὁ φόβος καί ἡ καχυποψία, καθώς καί τό γεγονός ὅτι τά ἀντι-COVID ἐμβόλια δέν ἔχουν ἀκόμη τήν ἐκτεταμένη χρονικά ἐφαρμογή καί παρατήρηση τῶν ἀποτελεσμάτων τους, γιά νά ἀναπτύξει θεωρήσεις ἐπιστημονοφανεῖς, νά ἐπικαλεστεῖ πιθανότητες, νά φανταστεῖ σκοτεινές πτυχές καί ὕποπτα σχέδια, ὥστε νά ἀρνηθεῖ τά ἐπιτεύγματα τῆς ἐπιστήμης μας συνολικά καί νά ὑπονομεύσει ἰατρικές πρακτικές πού μεταπολεμικά ἔσωσαν ἑκατομμύρια ἀνθρώπων, ἰδίως περιορίζοντας τήν θνησιμότητα στήν παιδική ἡλικία.
Ἀπό τά παραπάνω, εὔκολα καταλαβαίνει κανείς ὅτι τό ζήτημα τῶν ἐμβολίων δέν εἶναι θεολογικό, δέν ἔχει νά κάνει μέ τό ∆όγμα ἤ τή Λατρεία τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, δέν εἶναι ἀποκλειστικά Ἑλληνικό ἤ ἐθνικό, εἶναι πρώτιστα ὑγειονομικό, τείνει ὅμως, νά ἐξελιχθεῖ σέ μεῖζον πολιτικό, ἀκριβῶς ἐπειδή ἡ σκοπιμότητα ἤ ἡ ὑστεροβουλία κάποιων τό ἐμπλέκουν στούς διεθνεῖς καί τούς ἐγχώριους πολιτικούς τους χειρισμούς, καθιστῶντας το εὔκολο πεδίο ἀντιπαράθεσης.
Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία δέν ἐμπλέκεται ἄμεσα, ἀλλά ἔμμεσα, καθώς τά θέματα τῆς καθημερινότητας ἤ τῆς προστασίας τῆς ζωῆς τοῦ ἀνθρώπου διέρχονται μέσα ἀπό τήν ἠθική της, τόν τρόπο ζωῆς πού προτείνει, ὥστε ὁ ἄνθρωπος νά μήν ἐγκλωβίζεται στά στενά ὅρια τῆς βιολογικῆς του ὕπαρξης καί τῶν ἀναγκαιοτήτων της, ἀλλά διασώζοντας τήν ἐλευθερία του νά ἐκλεπτύνει τήν προσωπικότητά του καί νά καλλιεργεῖ μιά οὐσιαστική πνευματικότητα.
Κι ἐκεῖ οἱ Ἀρχές τῆς Παράδοσής μας, τοῦ φρονήματος τῶν Πατέρων μας, τῶν Ἱερῶν μας Κανόνων, μᾶς ἐπιβάλλουν διπλό σεβασμό, ἀφ ̓ ἑνός πρός τήν ἀνθρώπινη ζωή, ἀφ ̓ ἑτέρου πρός τήν ἐπιστήμη καί μάλιστα τήν ἰατρική. Οἱ δύο αὐτές θεμελιώδεις θεωρήσεις ὑπαγόρευσαν, ὄχι μόνο στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, ἀλλά στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἀνά τόν κόσμο, μιά συμπεριφορά καί στάση πού κάποιοι στήν ἄγνοια ἤ τήν ἀμάθειά τους ἔσπευσαν νά κατακρίνουν, δέν ἦταν ὅμως, τίποτε παραπάνω παρά ἡ ἔκφραση τῆς αὐτοσυνειδησίας τῆς Ἐκκλησίας μας, ἡ πιστή τήρηση τῆς Ἱεροκανονικῆς Της Παράδοσης καί ἡ ἀπόδειξη τῆς ἀγάπης καί τῆς μέριμνάς της γιά τόν σύγχρονο ἄνθρωπο.
Τό εἴχαμε ξαναγράψει, ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, χωρίς νά ἔχει ἕνα ὁρατό διοικητικό κέντρο ἐπί γῆς, διά τῶν κατά τόπους Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν, ἔλαβε τά ὅμοια μέτρα ὑγειονομικοῦ ἐνδιαφέροντος καί συμπεριφέρθηκε ἑνιαία, ἀσχέτως ἐπί μέρους κρατικῶν ἐντολῶν καί ἐπιχώριας πολιτικῆς.
Καί ἀφοῦ ἀπέκρουσε τήν θρησκοληψία καί τόν φανατισμό τῆς ἀμάθειας καί τῆς ἐμπάθειας στό ζήτημα τῆς μάσκας, ἔρχεται τώρα νά συστήσει τόν ἐμβολιασμό, ὄχι ὡς πανάκεια, ἀλλά ὡς ἕνα ὅπλο ἰσχυρό, ὡς ἕνα μεγάλο βῆμα στήν προσπάθεια τῆς ἀνθρωπότητας νά ἀπαλλαγεῖ ἀπό τήν μάστιγα πού τήν πλήττει ἐδῶ καί ἐνάμισυ ἔτος. Νά συστήσει, ὄχι νά ἐπιβάλλει!
Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία γνωρίζει νά σέβεται τήν ἀνθρώπινη ἐλευθερία, τήν ὁποία μέ πάθος ὑπηρετεῖ, καλλιεργεῖ καί ἐξελίσσει. Γι ̓ αὐτό καί ὁ,τιδήποτε τό ὑποχρεωτικό, εἶναι πάντα θέμα εἰδικοῦ προβληματισμοῦ. Γενικά, ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καλεῖται νά πείσει, να προτρέψει, νά παρακαλέσει, ὄχι ὅμως νά ὑποχρεώσει σέ συγκεκριμένη κατεύθυνση. (…)».
Τό ἄρθρο μου αὐτό Σᾶς τό εἶχα στείλει διά τοῦ ταχυδρομείου νωρίτερα αὐτόν τόν μῆνα, ὅταν μοῦ κάνατε τήν τιμή ὡσαύτως διά τοῦ ταχυδρομείου νά μοῦ ἀποστείλετε ἄρθρο Σας στήν ἐφημερίδα «Νέοι Ἄνθρωποι» τῆς 1ης Ὀκτωβρίου 2021, μαζί μέ τήν «Ἐλεύθερη Ὥρα» τῆς ἴδιας ἡμέρας.
Καί πᾶμε στά ἐπιχειρήματά Σας. Μοῦ γνωστοποιεῖτε ὅτι: «κατά τό ἔτος 1981 ἐτέθη σέ κυκλοφορία μία μελέτη μέ τόν τίτλον «The Eyes of Darkness» τοῦ συγγραφέως Dean Koontz». Σοβαρά τώρα; Μελέτη τό μυθιστόρημα ἐπιστημονικῆς φαντασίας; Καί ποιός ὁ συγγραφέας; «Ο ΝΤΙΝ ΚΟΥΝΤΖ γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πενσιλβάνια των ΗΠΑ.
Είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους συγγραφείς παγκοσμίως. Έχει μεταφραστεί σε 38 γλώσσες, και οι συνολικές πωλήσεις των έργων του ξεπερνούν τα 450.000.000 αντίτυπα. ∆εκατέσσερα από τα έργα του έφτασαν στην πρώτη θέση στη λίστα των μπεστ σέλερ των New York Times.
Μερικά από τα γνωστότερα μυθιστορήματά του είναι τα εξής: Φαντάσματα, Ο εφιάλτης παραφυλάει, Νύχτες τρόμου, Το κρησφύγετο. Το περιοδικό Rolling Stone τον έχει χαρακτηρίσει «τον πιο δημοφιλή συγγραφέα έργων αγωνίας της Αμερικής».
Ζει στη Νότια Καλιφόρνια με τη σύζυγό του Γκέρντα. (Ἀπό τήν ἰστοσελίδα τῶν ἐκδόσεων ΨΥΧΟΓΙΟΣ)». Πόσες φορές ἔργα ἐπιστημονικῆς φαντασίας συνέπεσαν μέ κατοπινές ἐφευρέσεις ἤ ἐξελίξεις! ∆ηλαδή, ὁ Ἰούλιος Βέρν κατά τήν ἄποψή Σας τί εἶναι; Κι αὐτός «προάγγελος τῶν ∆υνάμεων τοῦ ∆ιαβόλου»; Παρακαλῶ ἀναλογιστεῖτε ἄν Σᾶς τιμᾶ νά ἐπικαλεῖστε ἕναν συγγραφέα μυθιστορημάτων ἐπιστημονικῆς φαντασίας ὅταν ἀναφέρεστε σέ θέματα πανδημίας, ὀνομάζοντας μάλιστα τό μυθιστόρημά του «μελέτη»!
Κι ἡ ἀναφορά στήν προσβολή τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πατρῶν κ. Χρυσοστόμου ἀπό τόν κορωνοϊό ἐνῶ ἦταν πλήρως ἐμβολιασμένος, θέλω νά πιστεύω ὅτι εἶναι προϊόν κακῆς πληροφορήσεώς Σας. Ὁ ἴδιος ὁ Πολυσέβαστός μου Ἅγιος Πατρῶν, ἀναφερόμενος στή νοσηλεία του, τόνιζε ἐπανειλημμένως πώς οἱ γιατροί τοῦ ἔλεγαν ὅτι ἄν δέν εἶχε ἐμβολιαστεῖ ἡ ἐξέλιξη τῆς ὑγείας του θά ἦταν διαφορετική. Ἄρα μᾶλλον χάρη στόν ὁλοκληρωμένο ἐμβολιασμό του ἀπεφεύχθησαν τά χειρότερα.
Γιά νά μήν ἐπεκτείνω πολύ τήν ἀπάντησή μου καί Σᾶς κουράσω, θά ἀποφύγω νά ἀποδομήσω τά δημοσιεύματα τῶν ἐφημερίδων «Ἐλεύθερη Ὥρα» καί «Μακελειό», τά ὁποῖα σωρρηδόν μοῦ παραθέτετε, μέ μόνην τήν παρατήρηση ὅτι καταλαβαίνετε νομίζω, πώς δέν ἀποτελοῦν ἐπιστημονικά περιοδικά καί μάλιστα ἰατρικά… Ὁπωσδήποτε δέν καταφεύγει σέ αὐτά γιά νά ἐνημερωθεῖ ἡ ἐπιστημονική κοινότητα, οὔτε τά ἴδια ἰσχυρίζονται ὅτι δημοσιεύουν συνολικά ἀπόψεις καί δηλώσεις ἐπιστημόνων.
Εἶναι προφανές ὅτι δημοσιοποιοῦν μονομερῶς ὅτι ταυτίζεται ἥ πιστεύουν ὅτι ταυτίζεται πρός τήν ἄποψή τους, βάζοντας κατά τά λοιπά στό στόμα ἀνθρώπων λόγια πού δέν εἶπαν, ὅπως ἀπό τήν ἀρχή τῆς παρούσας εἴχαμε τήν εὐτυχία νά διαπιστώσουμε… Ἑπομένως καί τά ἐπ ̓ αὐτῶν ἑδραζόμενα συμπεράσματά Σας ἤ καί οἱ ἐξ αὐτῶν ἀπορρέοντες χαρακτηρισμοί ὡς πρός ἐμένα, μᾶλλον κλονίζονται (εἶναι ὅ,τι πιό οὐδέτερο καί πρός Ἐσᾶς ἀπονέμον σεβασμό, μπορῶ νά σκεφθῶ).
Ὡς πρός τό ἐπιχείρημά Σας ὅτι «στηρίζω τήν Κυβέρνηση», ἄν παρακολουθούσατε τά λεγόμενα καί γραφόμενά μου (τά ὁποῖα εὐτυχῶς δέν θά βρεῖτε στήν «Ἐλεύθερη Ὥρα» καί τό «Μακελειό»), θά κατανοούσατε ὅτι μέ ἀδικεῖτε. Στό ἀνωτέρω μνημονευόμενο ἄρθρο μου, μέ ἀφορμή συγκέντρωση κατά τοῦ ὑποχρεωτικοῦ ἐμβολιασμοῦ στή Λάρισα ἀλλά καί τήν ἐπίκληση ἐκ μέρους τοῦ Πρωθυπουργοῦ τοῦ ἄρθρου 25 παρ. 4 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος, ἔγραφα πάλι: «Ὅλοι αὐτοί ὅμως, δέν συνενώθηκαν μόνον ἐπειδή κάποιοι τούς προσκάλεσαν.
Συγκεντρώθηκαν καί ἐπειδή κάποιοι τούς ἀπογοήτευσαν ἤ τούς διέψευσαν. Εἶναι πανθομολογούμενο ὅτι οἱ φωτογραφίες διάφορων ἀναγνωρίσιμων ἀπό ποικίλους χώρους στήν ἀρχή τοῦ ἐμβολιασμοῦ, περισσότερο ἔβλαψαν παρά βοήθησαν.
∆έν εἶναι δυνατό νά προσπαθεῖς νά προωθήσεις ἕνα τόσο σοβαρό θέμα γιά τήν θωράκιση τῆς δημόσιας ὑγείας μέ ἐπικοινωνιακές μεθόδους τύπου διαφημιστικῆς καμπάνιας ἤ ἐπιπέδου προεκλογικῆς ἐκστρατείας. Πότε ἀναδείχθηκε ἡ σημασία τοῦ ἐμβολιασμοῦ μέ ἐπιχειρήματα; Ποιός μίλησε ὑπεύθυνα; Πότε ἔγινε προσπάθεια να πειστοῦν κι ὄχι νά παρασυρθοῦν οἱ πολίτες; Ἡ διάθεση κάρτας μέ συγκεκριμένο ποσό στούς νέους πού ἐμβολιάσθηκαν, εὔκολα ἑρμηνεύθηκε ὡς ἀπόπειρα χρηματισμοῦ καί ἐξαγορᾶς τους.
Πῶς μποροῦμε νά προσβάλουμε τόσο εὔκολα τά νειᾶτα τῆς πατρίδας μας θεωρῶντας ὅτι «παζαρεύουν» ἤ «ξεπουλιοῦνται»; ∆έν περνᾶ κἄν ἀπο το μυαλό ὁρισμένων ὅτι οἱ νέοι μας ἔχουν εὐαισθησίες καί φιλότιμο; Τί ἦθος τούς διδάσκουμε;
Ἤδη ξεκίνησε νά γίνεται λόγος καί γιά λήψη διοικητικῶν μέτρων ἐναντίον ὅσων ἀποκρούουν τόν ἐμβολιασμό. (…) σέ ἐπίπεδο δημοκρατικοῦ Κράτους ∆ικαίου, στή χώρα πού θεσμοθέτησε τήν ἐλευθερία τοῦ λόγου, γέννησε τήν δημοκρατία καί ἀγωνίσθηκε πάντα ἀγῶνες δίκαιους καί ἱερούς, δέν ἐπιτρέπεται νά τιμωρεῖται ἡ ἄποψη, νά ποινικοποιεῖται ἡ διαφορετικότητα ἤ νά ἀναδεικνύεται ποικιλοτρόπως ἡ κρατική ἐκδικητικότητα στούς ὅποιους διαφωνοῦντες. Πρόσφατα ἔγινε ἐπίκληση τοῦ ἄρθρου 25 παρ. 4 τοῦ Συντάγματος τῆς χώρας μας.
Μιά πρώτη παρατήρηση, γιά νά φτάσεις στήν παράγραφο 4 πρέπει πρῶτα νά περάσεις ἀπό τίς παραγράφους 1, 2 καί 3. (…) Ἑπομένως, τό Κράτος δικαιοῦται νά ἀξιώνει ἀπό ὅλους τούς πολίτες τήν ἐκπλήρωση τοῦ χρέους τῆς κοινωνικῆς καί ἐθνικῆς ἀλληλεγγύης, ἀλλά καί ὑποχρεοῦται νά ἐγγυᾶται τά δικαιώματα τοῦ ἀνθρώ- που ὡς ἀτόμου καί ὡς μέλους τοῦ κοινωνικοῦ συνόλου, καθώς καί τήν ἀρχή τοῦ κοινωνικοῦ Κράτους ∆ικαίου, ἐνῶ τά κρατικά ὄργανα ὑποχρεοῦνται νά διασφαλίζουν τήν ἀνεμπόδιστη καί ἀποτελεσματική ἄσκηση τους.
Μέ ἄλλα λόγια, τό Κράτος δέν μπορεῖ νά στρέφεται τιμωρητικά ἐναντίον ἀπόψεων, ἑπομένως δέν μπορεῖ νά μελετᾶ ἀναστολή ἐργασιακῆς σχέσης μέ ταυτόχρονη ἀφαίρεση τῆς ἀσφαλιστικῆς κάλυψης γιά μή ἐμβολιασμένο ὑγειονομικό ἀμοιβόμενο ἀπό τό δημόσιο, ὅταν ἔχει τήν δυνατότητα μετάταξης.
Περαιτέρω καί στόν ἰδιωτικό τομέα, ὅπου δέν ὑπάρχουν οἱ ἀντίστοιχες δυνατότητες, πάλι τό Κράτος θά μποροῦσε μέσω προγραμμάτων, νά διευκολύνει τήν μετακίνηση ἐργαζομένων σέ θέσεις ἐργασίας ὅπου δέν ὑφίσταται ἐπαφή μέ ἄλλους καί δέν δημιουργεῖται κίνδυνος ζωῆς.
Ἐάν θέλουμε νά εἴμαστε εἰλικρινεῖς μέ τούς ἑαυτούς μας, ἡ ὅλη ἐξέλιξη τοῦ σημαντικοῦ ζητήματος τῶν ἐμβολίων οἰκοδομήθηκε ἐπάνω στήν φυσιολογική κόπωση τῶν πολιτῶν ἀπό τά μέτρα κατά τῆς πανδημίας καί τήν ἐξέλιξή της σέ ἀγανάκτηση καί ὀργή.
Κάποιοι ἐπικαλούμενοι τήν ἀναγκαιότητα τοῦ ἐμβολιασμοῦ, ἔσπευσαν νά πιέσουν μέ ὅρους ὑποχρεωτικότητας καί φόβου, χωρίς νά προνοήσουν νά ἐκτονώσουν τή συσσωρευόμενη κοινωνική ἔνταση.
Εἶναι ἀλήθεια πώς κάποιους τούς πιέζει ἡ εὐθύνη τους καί ἐνεργοῦν μονοδιάστατα. Εἶναι ἀλήθεια πώς δέν ἀφήνουμε χῶρο στήν ἐπιστημονική κοινότητα νά πραγματοποιήσει τό ἔργο της καί νά ἀναπτύξει τά ἐπιχειρήματά της σέ συνθῆκες ἀπροκατάληπτες (παρεμπιπτόντως τά ∆ελτία Τύπου τοῦ Ἰατρικοῦ Συλλόγου Λάρισας τῆς 12ης Ἰουλίου καί τῆς 16ης Ἰουλίου 2021 εἶναι μνημειώδη στήν ἐπιχειρηματολογία τους).
Εἶναι ἀλήθεια πώς ἄλλοι αἰσθάνονται νά πνίγονται καί ἀντιδροῦν σπασμωδικά. Ἡ μεγαλύτερη ἀλήθεια εἶναι πώς δέν συζητᾶμε νηφάλια καί σοβαρά, ἀλλά μέ ὅρους ὑποταγῆς τοῦ ὅποιου ἄλλου στό δικό μας πίστευμα. Κι αὐτό εἶναι τό ἐπικίνδυνο.
∆ημιουργεῖται ἐμφυλιοπολεμικό κλῖμα διχασμοῦ, διαίρεσης, διχόνοιας τήν κρίσιμη στιγμή πού δέν τό χρειαζόμαστε καθόλου, ἀντίθετα ἔχουμε ἀνάγκη τήν μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση γιά νά ξεπεράσουμε τήν δύσκολη περίοδο τῆς πανδημίας. Μέ ἄλλα λόγια, τό μεγαλύτερο ἀγαθό πού πρέπει νά προστατεύσουμε σήμερα εἶναι ἡ ἑνότητά μας. Γι ̓ αὐτό «στῶμεν καλῶς»!».
Μετά τά παραπάνω, νομίζω ὅτι κι ἐγώ μπορῶ νά ἀπορῶ «τίς Ὑμᾶς ἐβάσκανεν;» καί νά Σᾶς παρακαλέσω νά διαβάσετε ὡς ἀπάντηση τό ἴδιο Ἁγιογραφικό κείμενο πού μοῦ παραθέτετε, δηλαδή τούς πέντε πρώτους στίχους τοῦ τρίτου κεφαλαίου τῆς πρός Γαλάτας ἐπιστολῆς τοῦ Ἀποστόλου Παύλου. Στήν παρατήρησή Σας δέ ὅτι: «Στίς παλαιότερες γενεές οἱ κληρικοί μας ὡδηγοῦσαν τούς πιστούς στήν ἀγκαλιά τοῦ Χριστοῦ μας καί ὄχι στά χέρια τῶν Κυβερνητικῶν παραγόντων καί τοῦ ἐπάρατου ἐμβολιασμού!», θέλω νά διευκρινίσω πώς κι ἐγώ στήν ἀγκαλιά τοῦ Χριστοῦ μας θέλω νά ὁδηγήσω τούς ἀνθρώπους, ἀλλά ὄχι πρίν τήν ὥρα τους…
Σεβασμιώτατε Γέροντα.
Σᾶς παρακαλῶ καταλάβετε ὅτι πολλά ἀπό τά ὅσα ὑποστηρίζετε δέν εἶναι δικά Σας, ἀλλά Σᾶς τά ἔχουν περάσει τεχνηέντως ἄλλοι. Καί πάλι στό παραπάνω ἄρθρο μου ἔγραφα γιά τά ὅσα κυκλοφοροῦν ἀπό κύκλους συνειδητῶν ἀρνητῶν τοῦ ἐμβολίου ὅτι: «(…) συνιστοῦν συνομωσιολογία, θρησκοληψία καί κατάλυση τοῦ Κράτους (ἰδίως τοῦ Κράτους ∆ικαίου). Τή στιγμή αὐτή ἔχει ἀναπτυχθεῖ ἕνας ἰδιότυπος συγκρητισμός, κατά τόν ὁποῖον ἔχουν ληφθεῖ ἀπό διάφορα ἰδεολογικά ρεύματα καί θρησκεύματα στοιχεῖα πού χρησιμοποιοῦνται σωρρηδόν.
Ἀπό τήν Ὀρθοδοξία ἐκμεταλλεύονται τόν προφητικό λόγο καί τό ὄνομα τοῦ Ἁγίου Παϊσίου βάζοντας στό στόμα του λόγια πού ποτέ δέν εἶπε, ἀπό τήν δεξιά ἐκμεταλλεύονται τήν εὐαισθησία «στήν προστασία τῆς πατρίδας καί τῆς ἀναλλοίωτης ταυτότητάς της», ἀπό τήν ἀριστερά στηρίζονται στήν «ἀντίσταση κατά τῶν ἀντιλαϊκῶν πολιτικῶν» πού πάντα ἀναπτύσσει ἡ ἑκάστοτε Κυβέρνηση «σέ συνεργασία μέ τά συμφέροντα». Στή συγκέντρωση τῆς Λάρισας εἶδα μαζί ἀνθρώπους τῆς Ἐκκλησίας, παλαιοημερολογίτες, διάφορους ἀπό τό φάσμα τῆς δεξιᾶς, διάφορους ἀπό το φάσμα τῆς ἀριστερᾶς, πανώ μέ μαῦρα καί πανώ μέ κόκκινα χρώματα…».
Τί δουλειά ἔχετε Ἐσεῖς μέ ὅλα αὐτά; Παραιτηθήκατε γιά νά ἐφησυχάσετε καί νά ἐτοιμαστεῖτε, ὅπως εἴχατε πεῖ, γιά τήν σπουδαιότερη στιγμή τῆς ζωῆς, τόν θάνατο. Γιατί δέν τό τηρεῖτε; Μέ ἀναγκάζετε νά δαπανῶ χρόνο γιά νά ἀναιρέσω ἐπιχειρήματα τά ὁποῖα δέν ταιριάζουν σέ ἕναν συνετό καί πολιό Ἱεράρχη. Προσπαθῶ νά Σᾶς πείσω νά προφυλάξετε τόν Ἑαυτό Σας καί νά μήν ἐκτίθεσθε. ∆υστυχῶς τό κάνω δημόσια γιατί Ἐσεῖς δώσατε τήν ἀφορμή ἐπικαλούμενος μάλιστα τό ἀγαπητό Σας: «τά δημοσίως λεγόμενα καί πραττόμενα, δημοσίως πρέπει καί νά ἐλέγχωνται» (ΕΠΕ, 23,393).
∆έν πρόκειται νά τό ξανακάνω, ἄν καί γνωρίζω ὅτι θά ἐπανέλθετε, ὄχι γιατί Σᾶς περιφρονῶ, ἀλλά γιατί δέν θέλω νά Σᾶς ἐκθέτω καί νά δίνω δικαίωμα νά γράφουν κάποιοι στά σχόλια μέ χαιρεκακία: «ἐπιτέλους βρέθηκε κάποιος νά τόν μαζέψει».
Σᾶς διαβεβαιῶ λοιπόν, ὅτι ἐπί τοῦ θέματος δέν πρόκειται νά ἐπανέλθω σεβόμενος πολλά πράγματα, παρακαλῶντας Σας ὅμως, ταυτόχρονα νά σεβαστεῖτε Σεῖς πρῶτος τήν ἱστορία Σας, τήν ἀγάπη Σας πρός τήν Ἐκκλησία, ἀλλα καί τήν πατρίδα καί τόν λάο της πού δοκιμάζεται δεινῶς ὄχι τόσο ἀπό τήν πανδημία, ὅσο ἀπό τό κλῖμα φοβίας πού ἔχουν ἐξαπολύσει ὅσοι μέ περισσή ἐπιστημονοφάνεια σπεύδουν νά κεφαλαιοποιήσουν πολιτικά ὠφέλη ἀπό τήν παροῦσα κρίση ἐκμεταλλευόμενοι τήν καλή διάθεση πολλῶν σάν κι Ἐσᾶς.
Μέ υἱική ἀγάπη καί ἄπειρο σεβασμό”.
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ
Σεβασμιώτατε καί Ἀγαπητέ μοι ἐν Χριστῷ Ἀδελφέ,
Ἀπευθύνομαι πρός Ὑμᾶς σήμερον δημοσίως, ἔπειτα ἀπό τήν
προσφάτως ἀπευθυνθεῖσαν ἑτέραν Ἀνοικτήν Ἐπιστολήν μου πρός
α) τόν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος
κ.κ.ΙΕΡΩΝΥΜΟΝ, και
β) τόν Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Δημητριάδος κ. ΙΓΝΑΤΙΟΝ,
πειθαρχῶν καί πάλιν εἰς τήν προτροπήν τοῦ ἐν ἁγίοις πατρός ἡμῶν Ἰωάννου
τοῦ Χρυσοστόμου, καθ’ ἥν «τά δημοσίως λεγόμενα καί πραττόμενα,
δημοσίως πρέπει καί νά ἐλέγχωνται» (ΕΠΕ, 23,393), προκει-μένου νά
καταθέσω καί πρός τήν Ὑμετέραν Σεβασμιότητα τήν σφοδράν ἀντίδρασιν τῆς
ἀθλίας μου ψυχῆς διά τάς ὑφ’ Ὑμῶν προσφάτως γενομένας Δηλώσεις, αἵτινες
ἔχουν ὡς ἀκολούθως:
«Θεόσταλτο ούτε λίγο ούτε πολύ χαρακτηρίζει το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού ο
Μητροπολίτης Λαρίσης Ιερώνυμος. Με νέες του δηλώσεις στην τηλεόραση
«Θεσσαλία» ουσιαστικά καλεί τον κόσμο να εμβολιαστεί. Μεταξύ άλλων υποστήριξε
τα εξής: «Ο Θεός εδώ εκφράζεται με άλλον τρόπο. Δηλαδή, μας έδωσε τα
μέσα που μας προτείνουν οι υγειονομικοί και το εμβόλιο. Να πω
ξεκάθαρα. Ό,τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος δεν θα το κάνει ποτέ ο
Θεός. Ή για να το πω πιο απλά, αν έχεις πονοκέφαλο και έχεις δίπλα
σου την ασπιρίνη, δεν θα κάνει ο Θεός θαύμα, για να σου περάσει ο
πονοκέφαλος. Θα σου πει, πάρε την ασπιρίνη. Αυτό είναι το θέμα. Ο
Θεός παρεμβαίνει εκεί που ο άνθρωπος δεν μπορεί να κάνει τίποτα.
Αντίθετα εκεί που ο άνθρωπος μπορεί να πάρει τη ζωή στα χέρια του, ο
Θεός δεν παρεμβαίνει για να δει την ελευθερία του ανθρώπου και να
την επιβραβεύσει».
(https://news12.gr/theostalto-charaktirizei-to-emvolio-o-m/)
Επί πλέον απευθύνομαι προς Υμάς, επικαλούμενος τα πρεσβεία μου εις
την Αρχιερωσύνην, καθώς επίσης και το γεγονός, ότι κατά την διάρκειαν της
υπερ-τεσσαρακονταετούς ταπεινής μου διακονίας (43 έτη μιάς θυσιαστικής
πορείας) οι κατά την διάρκειαν της θείας λειτουργίας Συλλει-τουργοί μου
Πρεσβύτεροι προσηύχοντο προς τον Θεόν δι΄εμέ μέ τά λόγια: «Εν πρώτοις
μνήσθητι, Κύριε, του Αρχιεπισκόπου ημών Αμβροσίου, ον χάρισαι τη Αγία Σου
Εκκλησία εν ειρήνη, σώον, έντιμον, υγιά, μακρο-ημερεύοντα και
ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΗΣ ΣΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ».
Αυτό, λοιπόν, το χρέος να ορθοτομούμε τον λόγον της αληθείας, δηλ. να
μη διδάσκουμε στο Λαό του Θεού ανακρίβειες ή και ψευδείς διδασκαλίες, με
υποχρεώνει να Σας απευθύνω την παρούσαν αδελφικήν επιστολήν,
προκειμένου νά Σας τονίσω, ότι ΠΛΑΝΑΣΘΕ ΠΛΑΝΗΝ ΟΙΚΤΡΑΝ, όταν
ισχυρίζεθε, ότι το εμβόλιον είναι ΘΕΟΣΤΑΛΤΟ ΔΩΡΟ! Βέβαια ο όρος
«Θεόσταλτο δώρο» δεν εξήλθεν από τα χείλη Σας, παρά ταύτα είναι η
ερμηνεία της φράσεως «Δηλαδή, μας έδωσε (ο Θεός) τα μέσα, που μας
προτείνουν οι υγειονομικοί και το εμβόλιο».
Σας προκαλώ, λοιπόν, και Σας παρακαλώ επίσης, να μας φέρετε τις
αποδείξεις, ότι το Εμβόλιον κατά του Κορωνοϊού είναι δώρον του Θεού
στην Κοινωνία μας.
Έως τότε δράττομαι σήμερον της ευκαιρίας να Σας από-
δείξω το ακριβώς αντίθετον! Ό,τι δηλ. το Εμβόλιον Covid 19 είναι
εφεύρεσις των Σκοτεινών Δυνάμεων του Διαβόλου, οι οποίες σήμερα όχι
απλώς κυβερνούν, αλλά και κατεξουσιάζουν την ανθρωπότητα! ‘Ο,τι δηλ. δεν
είναι ένα Θεόσταλτο δώρο, αλλά ένα ΔΙΑΒΟΛΟΣΤΑΛΤΟ …..«ΔΩΡΟ» ΚΑΙ
ΤΕΧΝΑΣΜΑ, για την καταστροφή της Πανανθρώπινης Κοινωνίας!
Ιδού, λοιπόν, μερικά αποδεικτικά στοιχεία:
1. Καθώς ήδη έχω γράψει στην πτωχή μελέτη μου με τίτλον
«ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ, ΕΝΑ ΔΑΙΜΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» (Αίγιον, Μάρτιος 2020) κατά το έτος 1981 ετέθη σε
κυκλοφορία μία μελέτη με τον τίτλον «The Eyes of Darkness» του
συγγραφέως Dean Koontz. Εκεί, λοιπόν, αναγράφονται και τα εξής
συγκλονιστικά λόγια:
«Περί τό 2020 μία σοβαρωτάτη πνευμονία-σχετική ἀσθένεια θά
διαδοθῇ εἰς ὁλόκληρον τόν Πλανήτην, κάνοντας ἐπίθεσιν εἰς
τούς πνεύμονας καί εἰς τούς βρόγχους. Θά ἀντιστέκεται σέ ὅλες
τίς γνωστές θεραπεῖες»!
(Μπορείτε να κατεβάσετε από το Διαδίκτυο και να διαβάσετε το βιβλίο ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ
κάνοντας λήψη στον παρακάτω σύνδεσμο: (γράψετε https://drive.google.com/file/d
/1k5mjdB8pSewMOJIRWsnE7yKdjw Sj6H2_/view και έπειτα να πατήσετε τα πλήκτρα
Ctrl+Enter).
Σας παρακαλώ, Αδελφέ μου, να στοχασθήτε: Η προαναγγελία της
διαδόσεως του Κορωνοϊού γίνεται κατά το έτος 1981! Δηλ. τριάντα εννέα
χρόνια προ της εμφανίσεώς του! Και μάλιστα ο συγγραφεύς ορίζει το έτος
2020 ως το έτος της διαδόσεώς του! «Περί τό 2020» έγραψε! Είναι, λοιπόν,
προφήτης του Χριστού ο συγγραφεύς Dean Koontz; Ασφαλώς ΟΧΙ!
Άρα προαναγγέλλει το σκοτεινό σχέδιο της Παγκοσμιοποιήσεως,
δηλ. των Δυνάμεων του Διαβόλου! Μάλιστα δε και προλέγει, ότι ο ιός
«θά ἀντιστέκεται σέ ὅλες τίς γνωστές θεραπεῖες»!
2. Στην πραγματικοτητα μέχρι της παρούσης ώρας ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ
φάρμακο, με το οποίον να καταπολεμάτε οριστικά και αμετάκλητα ο
Κορωνοϊός! Γι’ αυτό, λοιπόν, και πολλοί από αυτούς, που έσπευ-σαν
να υποβληθούν στον εμβολιασμό
α) Είτε μολύνονται και πάλιν από τον Κορωνοϊό!
β) Είτε μεταδίδουν τον ιό στους συνανθρώπους των!
γ) Είτε παρά ταύτα και αποθνήσκουν από τον ιό!
Επί του πρώτου σημείου:
3. Θα έχετε πληροφορηθή ασφαλώς, ότι εδώ στη γειτονιά μας ένας
εκλεκτός Μητροπολίτης, συγχρόνως δε και φίλτατος Αδελφός μας,
μολονότι είχεν υποβληθή και στο πρώτο και στο δεύτερο εμβόλιο,
παρά ταύτα ΠΡΟΣΒΛΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟ με
αποτέλεσμα να νοσηλευθή στο Νοσοκομείο των Πατρών! Πως είναι
δυνατόν το εμβόλιο να είναι ουρανόσταλτον δώρον και ένας διπλά
εμβολιασμένος Μητροπολίτης να προσβάλλεται και πάλιν από τον
Κορωνοϊό; Ώστε διαπράττει λάθη και …..ο Θεός; Ντροπή Σας,
Σεβασμιώτατε!
4. «Αυτά τα εμβόλια επανενεργοποιούν τους παληούς καρκίνους
και τα αυτοάνοσα», μας λέγει ο Νομπελίστας Καθηγη-τής Ιολόγος κ.
Λουκ. Μοντανιέ, όπως διαβάζουμε στην Εφημερίδα ΜΑΚΕΛΕΙΟ:
5. «Κίνδυνος αυτοάνοσης θρομβοπενίας και φλεβικής
θρόμβωσης από το εμβόλιο της Τζόνσον», γράφει και πάλιν η ως
άνω Εφημερίδα!
Επί του δευτέρου σημείου,
ότι δηλ. και οι εμβολιασμένοι μεταδίδουν τον ιό:
6. «Διάτρητα στοιχεία παρουσίασε ο Τσιόδρας», διαβάζουμε
στην Εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ της 26 ης Οκτωβρίου (σελ. 16),
όπου αναγράφονται και τα εξής: «Δεν προκύπτει από επίσημα
δεδομένα η αποτελεσματικότητα των εμβολίων, που επικα-
λέσθηκε ο λοιμωξιολόγος». Και η Εφημερίδα συμπληρώ-νει: «Τα
δεδομένα όμως και τα στοιχεία της έρευνας, που επικαλέσθηκε ο
επικεφαλής των λοιμωξιολόγων (δηλ. ο Καθη-γητής κ. Τσιόδρας)
παραμένουν ερμητικά κλειστά για επιστημο-νικούς ερευνητές, οι
οποίοι από την αρχή της πανδημίας έχουν αποκλειστεί σε ό,τι
αφορά την πρόσβαση σε δεδομένα της παν-δημίας». Άρα οι
αρμόδιοι υγειονομικοί Παράγοντες και ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΝ και
ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ τον Ελληνικό Λαό με στοιχεία αναληθή, υπακούοντες
στις Κυβερνητικές εντολές!
Ας έλθουμε τώρα επί του τρίτου σημείου, ότι δηλ.
πολλοί αδελφοί μας, μολονότι έχουν δεχθή το εμβό-
λιο, …….πεθαίνουν!
7. Στην Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ της 26 ης Οκτωβρίου
διαβάζουμε την εξής συγκλονιστική είδηση: «Πενταπλάσιοι οι θάνατοι
των εμβολιασμένων σε σχέση με τους ανεμβολίαστους! Νέα
στοιχεία-σοκ από την Βρετανία, τα οποία αναλύει ο Διδάκτωρ
Καρδιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, Κωνσταντίνος Αρβανί-της».
Έάν, λοιπόν, αληθεύει η είδησις αυτή, Σεβασμιώτατε, τότε – σύμ-
φωνα με τον ισχυρισμόν Σας, ότι δηλ.το εμβόλιο είναι θεόσταλτον
δώρον- ο Θεός πρέπει να χαρακτηρισθή ως ….ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ! Μη
γένοιτο, Αδελφέ μου!
Δυστυχώς η εποχή μας είναι εποχή συγχύσεως των φρενών!
Το άσπρο το ονομάζουμε …μαύρο!
Την εγκράτεια……ως βλακεία!
Την ηθική ανωμαλία, δηλ. την ομοφυλοφιλία, ……. ως
φυσιολογική σχέση!
Την ενάρετη ζωή……ως καθυστερημένη κατάσταση!
Τον πιστό Χριστιανό ……ως κοινωνικά απόβλητο στοιχείο!
Την απάτη……ως εξυπνάδα κλπ. κλπ….
Ιδού και το σχετικό δημοσίευμα:
8. Υπάρχει, λοιπόν, μία μεγάλη σύγχυσις στη σύγχρονη Κοινωνία!
Την ομολογούν οι κοσμικοί παράγοντες, αλλά δυστυχώς την αγνο-ούν
μερικοί εκκλησιαστικοί Ηγέτες! «Απροετοίμαστη η ανθρω-πότητα
στην εισβολή του Κορωνοϊού», γράφει η Εφημερίδα ΤΟ ΠΑΡΟΝ
και συμπληρώνει: «Το λάβαρο της Εκκλησίας κατά του μεγάλου
εχθρού, του Κορωνοϊού, σήκωσαν Αρχιμανδρίτες και
Πρεσβύτεροι της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος και
Αλμυρού»!!!!
9. Το πρόβλημα του εμβολιασμού κατά του Κορωνοϊού προβλη-
ματίζει πολύν κόσμον! Η Κυβέρνησις Μητσοτάκη, εφαρμόζουσα
τυφλά τις εντολές των μυστικών Δαιμονικών Δυνάμεων της
Παγκοσμιοποιήσεως κλπ, προσπαθεί να επιβάλη «με το ζόρι» τον
εμβολιασμό στον Ελληνικό Λαό! Όσοι αρνούνται να δεχθούν το
εμβόλιο χαρακτηρίζονται ως ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ (!), όσοι δε εξ αυτών είναι
Δημόσιοι Υπάλληλοι τίθενται σε ΑΝΑΣΤΟΛΗ από την εργασία των,
ενώ συγχρόνως στερούνται και των τακτικών μηνι-αίων αποδοχών
τους! Μερικοί εισέτι Εκκλησιαστικοί παράγοντες, υποτασσόμενοι στα
κελεύσματα της Πολιτείας και πλανώμενοι, χαρακτηρίζουν ως
«Δώρον Θεού» το δαιμονικής εμπνεύσεως εμβόλιο! Θέλετε
αποδείξεις; Ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος έσπευσε να
δεχθή την τρίτην δόσιν του εμβολίου και χωρίς εντροπήν απετόλμησε
και είπε τα εξης ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ λόγια: «Δημητριάδος Ιγνάτιος: Το
εμβόλιο είναι δώρο Θεού»!!!
10. Πολλοί Έλληνες διαμαρτύρονται ομαδικώς! Αρνούνται να
δεχθούν τον εμβολιασμό! Αλλά η Κυβέρνησις Μητσοτάκη είναι και
ΚΟΥΦΗ και ΤΥΦΛΗ! Δεν παίρνει χαμπάρι!
«ΑΝΤΙΕΜΒΟΛΙΑΣΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ», γράφει η
Εφημερίδα ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ των Πατρών στο φ. της 27 ης
Οκτωβρίου (σελ. 4) και συμπληρώνει:
«Αυτή τη φορά οι αντιεμβολιαστές της Πάτρας είναι
αποφασισμένοι να ακουστούν «βροντερά» τα αιτήματά τους και
να πουν το δικό τους ΟΧΙ, …..!»
Στον αγώνα αυτό, τον οποίο διεξάγει ένα αμέτρητο πλήθος
διαμαρτυρομένων, ηγούνται δύο Πανεπιστημιακοί Καθηγητές του
Πανεπιστημίου Πατρών: Ο κ. Κωνστ. Φαρσαλίνος και ο κ. Κωνστ.
Πουλάς!
11. Πρέπει να σημειώσουμε επί πλέον, ότι η Κυβέρνησις
Μητσοτάκη είναι ΔΙΠΡΟΣΩΠΗ, διά τούτο δε και απαράδεκτα
ΑΔΙΚΗ! Υποχρεώνει τον Έλληνα Πολίτη να υποβληθή οπωσδήποτε
στον εμβολιασμό, ενώ την ίδια ώρα αφήνει ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΥΣ
τους Μάρτυρες του Ιεχωβά, δηλ. τους ΧΙΛΙΑΣΤΕΣ, τους Μουσουλ-
μάνους μετανάστες και τις άλλες θρησκευτικές μειονότητες!
12. Και, τέλος, διά να μη νομίσετε, Σεβασμιώτατε Αδελφέ, ότι Σας
αδικούμε, επισφραγίζουμε την προς Υμάς ΑΝΟΙΚΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟ-ΛΗΝ
μας με το περί Υμών σχετικόν δημοσίευμα: Γράφει, λοιπόν, η
Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ: «Ο Θεός μας έδωσε το εμβόλιο! Ο
Μητροπολίτης Λαρίσης “ξαναχτυπά“, λίγες ημέρες μετά τον
Δημητριάδος!» (βλ. φ. της 26 ης Οκτωβρίου σελ.14).
Σεβασμιώτατε Άγιε Λαρίσης,
Είσθε εκ των νεωτέρων Μελών της σεπτής Ιεραρχίας της Εκκλησίας μας
με μίαν σεμνήν μέχρι χθές και αγλαόκαρπον διακονίαν Σας στις Υπηρεσίες της
Ιεράς Συνόδου! Διατί τώρα πιά αμαυρώνετε την έως χθές φωτεινήν πορείαν
Σας; Θα μου επιτρέψετε να επαναλάβω προς Υμάς τα λόγια του Αγίου
Αποστόλου Παύλου πρός Γαλάτας:
Ὦ ἀνόητοι Γαλάται, τίς ὑμᾶς ἐβάσκανε τῇ ἀληθείᾳ μὴ
πείθεσθαι, οἷς κατ᾿ ὀφθαλμοὺς Ἰησοῦς Χριστὸς προεγράφη ἐν
ὑμῖν ἐσταυρωμένος;
Τοῦτο μόνον θέλω μαθεῖν ἀφ᾿ ὑμῶν· ἐξ ἔργων νόμου τὸ
Πνεῦμα ἐλάβετε ἢ ἐξ ἀκοῆς πίστεως;
Οὕτως ἀνόητοί ἐστε; ἐναρξάμενοι πνεύματι νῦν σαρκὶ
ἐπιτελεῖσθε;
Τοσαῦτα ἐπάθετε εἰκῆ; εἴ γε καὶ εἰκῆ.
Ο οὖν ἐπιχορηγῶν ὑμῖν τὸ Πνεῦμα καὶ ἐνεργῶν δυνάμεις ἐν
ὑμῖν, ἐξ ἔργων νόμου ἢ ἐξ ἀκοῆς πίστεως;
(Γαλ. 3, 1-5)
ΚΑΙ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ:
Ω ανόητοι Γαλάται, ποιός σας εβάσκανε, ώστε τώρα να μη πείθεσθε και να μη
υπακούετε εις την αλήθειαν, σεις εμπρός εις τα μάτια των οποίων,
ολοκάθαρα και ξάστερα παρεστάθη και σαν να εζωγραφήθη ο
εσταυρωμένος Ιησούς Χριστός;
Τούτο μόνον θέλω να μάθω από σας· το Πνεύμα το Αγιον, τα πολλά και θαυμαστά
χαρίσματά του, τα ελάβατε από τας τυπικάς διατάξεις του
Μωσαϊκού Νόμου η τα ελάβατε από το κήρυγμα της πίστεως που
ακούσατε και εδεχθήκατε;
Είσθε, λοιπόν, τόσον ανόητοι; Αφού αρχίσατε τόσον καλά με την χάριν του Αγίου
Πνεύματος, τώρα καταλήγετε εις τας διατάξεις του Νόμου, που
έχουν να κάμουν με την σάρκα και όχι με τον αγιασμόν της
καρδίας;
Τόσας δωρεάς και ευεργεσίας, που ελάβατε από το Πνεύμα το Άγιον, ματαίως τας
έχετε λάβει; Εάν βέβαια ημπορή να λεχθή ότι τας ελάβατε
ματαίως, διότι το βέβαιον είναι ότι, εάν τας περιφρονήσετε, θα
γίνουν εις καταδίκην σας.
Ο Θεός, λοιπόν, ο οποίος πλούσια σας χορηγεί το Πνεύμα το Αγιον και ενεργεί
μεταξύ σας θαύματα μεγάλα με την άπειρον δύναμίν Του, σας
χορηγεί και ενεργεί αυτά από τα έργα του Νόμου, που τάχα
επράξατε η από την πίστιν στο κήρυγμα που έχετε ακούσει;
Σεβασμιώτατε Άγιε Αδελφέ,
Επαναλαμβάνω προς Υμάς: «Τις Υμάς εβάσκανεν»; Στις παλαι-
ότερες γενεές οι κληρικοί μας ωδηγούσαν τούς πιστούς στήν ἀγκαλιά τοῦ
Χριστοῦ μας καί ὄχι στά χέρια τῶν Κυβερνητικών παραγόντων και
τοῦ ἐπάρατου ἐμβολιασμού! Αφού, λοιπόν, με την χάριν του Αγίου
Πνεύματος, αρχίσατε τόσον καλά την ιερατικήν Σας πορείαν, διατί τώρα
κηρύσσετε τις διατάξεις του Νόμου, που έχουν να κάμουν με την
προφύλαξιν της σαρκός και όχι με τον αγιασμόν της καρδίας;
Σας διαβεβαιώ, ότι το εμβόλιον ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, όπως
διακηρύσσετε, ΑΛΛΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑ ΚΑΙ ΕΦΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ!
Ως Αδελφός-Επίσκοπος Σας καλώ, λοιπόν, εις μετάνοιαν και
άμεσον επανόρθωσιν των «ἡμαρτημένων» Σας. Παρακαλώ Υμάς,
παύσατε νά ὑπηρετῆτε τήν πλάνην!
Ἐπί δέ τούτοις διατελῶ ἐλάχιστος, ἀλλά καί πρεσβύτερος, ἐν
Χριστῷ Ἀδελφός
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
Ο πρ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
#pgnews
#ΕΛΛΑΔΑ