Την παραίτησή του από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος της Πάτρας κατέθεσε χθες ο Παναγιώτης Τσώνης στο ΤΑΙΠΕΔ και την κοινοποίησε με επιστολή του προς τον νέο Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.
Η επιστολή παραίτησης η οποία απευθύνεται και στο ΤΑΙΠΕΔ που είναι μέτοχος του ΟΛΠΑ ΑΕ είναι η πρώτη που έφτασε στο γραφείο του νέου Υπουργού ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα χθες.
Ο κ. Τσώνης στην επιστολή του επικαλείται επαγγελματικούς λόγους και σύμφωνα με πληροφορίες φαίνεται ότι έχει αποδεχτεί θέση η οποία του προτάθηκε από τον ιδιωτικό τομέα παρεμφερή με τον τομέα και τα καθήκοντά του σήμερα.
Aναμένεται μάλιστα να μετακινηθεί στον Πειραιά όπου είναι και η έδρα μεγάλης επιχείρησης ξένων συμφερόντων.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2019
Ο Παναγιώτης Τσώνης τοποθετήθηκε στην θέση του διευθύνοντος του ΟΛΠΑ ΑΕ τον Οκτώβριο του 2019 και σε λίγο καιρό θα έκλεινε τέσσερα χρόνια παρουσίας στο δύσκολο και απαιτητικό αυτό πόστο στο λιμάνι της Πάτρας.
Κλήθηκε να διαχειριστεί σοβαρά ζητήματα όπως η μεγάλη μείωση της κίνησης και των συναλλαγών κατά την περίοδο της πανδημικής κρίσης από την οποία έχει όμως ήδη εξέλθει ο ΟΛΠΑ καθώς τόσο σε επίπεδο επιβατικού κοινού όσο και σε επίπεδο εμπορευματικών μεταφορών η δραστηριότητα στο λιμάνι έχει επιστρέψει στα δεδομένα προ Covid.
Βασικός στόχος της διοίκησης του ΟΛΠΑ κατά την τελευταία 4ετία, σε συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ αλλά και το Υπουργείο, ήταν η αναθεώρηση του Αναπτυξιακού Προγράμματος και Μελέτης Διαχείρισης (Μaster Plan) του λιμανιού της Πάτρας η οποία συνδέεται με τις μελλοντικές επενδύσεις για την ανάπτυξη της λιμενικής ζώνης αλλά και την περαιτέρω αξιοποίησή της μέσα από συνεργασία με στρατηγικό επενδυτή (διάθεση πλειοψηφικού πακέτου) διαδικασία η οποία προωθείται από τη Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων.
Στα πλαίσια της αναθεώρησης του Μaster Plan του Οργανισμού Λιμένος Πάτρας ΑΕ τελευταία ολοκληρώθηκε η διαβούλευση της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) η οποία μάλιστα αναθεωρήθηκε για τις ανάγκες σχεδιασμού της έλευσης του τρένου παράλληλα με τη λιμενική ζώνη της Ακτής Δυμαίων, με διακλάδωση και μέσα από το λιμάνι της Πάτρας.
Το Μaster Plan αλλά και η έλευση του τρένου μέσα στο λιμάνι αποτελούν τη βάση για την τουριστική αξιοποίηση της λιμενικής ζώνης αλλά και της δημιουργίας ζώνης εμπορευματικών μεταφορών (εμπορικό τμήμα) του νέου λιμανιού της Πάτρας.
#pgnews
#ΔΥΤΙΚΗΕΛΛΑΔΑ