Συνεδριάζει δια ζώσης και μέσω τηλεδιάσκεψης αυτή την ώρα το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Πατρέων, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, στο κτίριο Λαδόπουλου.
Η εισήγηση Πλέσσα για την κατάργηση των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου των Δήμων
Μιλώντας σήμερα (Τετάρτη 8 Νοέμβρη) στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πατρέων, για τον νόμο που ψήφισε η κυβέρνηση με τον οποίο καταργεί τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου των Δήμων, ο Αντιδήμαρχος Διοίκησης, Οικονομικών, Διαχείρισης Προσόδων, Τοπικής Οικονομίας, Εξυπηρέτησης Πολιτών και Νομικής Υπηρεσίας, Διονύσης Πλέσσας, έκανε την ακόλουθη εισήγηση:
«Η κυβέρνηση, μεσούσης της προεκλογικής περιόδου για τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές, έφερε για συζήτηση στη Βουλή το νομοσχέδιο: «Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού, κατάργηση Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου Δήμων, παρακολούθηση επιδόσεων Τοπικής Αυτοδιοίκησης, οικονομική και διοικητική διαχείριση ΟΤΑ…..» που τελικά ψηφίστηκε ως νόμος 5056/6-10-2023.
Δεν δόθηκε η δυνατότητα στους Δήμους, μέσα στις εκλογές και των ασφυκτικών καταληκτικών ημερομηνιών που έθετε το νομοσχέδιο, να αντικρούσουν τις διατάξεις αυτού, ενώ στην καταληκτική ημερομηνία 31/12/2023 καταργεί αυτοδικαίως τα Ν.Π.Δ.Δ. των Δήμων με μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους στους οικείους Δήμους.
Έχουμε επομένως τώρα την κατάργηση των αυτόνομων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου των Δήμων και αν ανατρέξουμε στο πρόσφατο παρελθόν, θα δούμε πως η κυβέρνηση με το ν.4674/20 είχε φέρει την ίδρυση Ανωνύμων Εταιρειών στους ΟΤΑ με τίτλο «Αναπτυξιακές Ανώνυμες Εταιρείες ΟΤΑ», ως ειδικού σκοπού εταιρειών Α.Ε. για την προώθηση της επιχειρηματικής, οικονομικής και γενικότερα ανάπτυξης των Δήμων, στα πλαίσια του στρατηγικού σχεδιασμού του κεφαλαίου για επιχειρηματική δραστηριότητα των Δήμων με Ανώνυμες Εταιρείες υπέρ αυτού.
Αφού έστρωσε το έδαφος για περισσότερη επιχειρηματική δραστηριότητα των Δήμων μέσω Ανωνύμων Εταιρειών έρχεται τώρα και καταργεί τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου αυτών.
Ως Δημοτική Αρχή, έχοντας αντικρούσει την ίδρυση των εν λόγω εταιρειών Α.Ε. στους Δήμους, ερχόμαστε τώρα στον πρόσφατο νόμο της κατάργησης των Νομικών Προσώπων του Δήμου και τονίζουμε τα εξής:
Ο νόμος αυτός υπηρετεί ακόμα περισσότερο τις πολιτικές που είναι φιλικές στους επιχειρηματικούς ομίλους στα πλαίσια ιδιωτικοποιήσεων Υπηρεσιών σε όλους τους τομείς, δηλαδή και στις Κοινωνικές Υπηρεσίες και στις Πολιτιστικές, μέσα στη συνεχιζόμενη υποχρηματοδότηση και τις απαγορεύσεις προσλήψεων προσωπικού.
Για τον Πολιτιστικό Οργανισμό π.χ. από πού προκύπτει ότι εξασφαλίζεται η λειτουργία της καλλιτεχνικής παιδείας όπως Ωδείο, Δημοτική Μουσική, Ορχήστρα Νυκτών Εγχόρδων, Εικαστικό Εργαστήρι;
Όχι μόνο δεν προκύπτει αλλά αντίθετα έρχεται σε πλήρη αρμονία με την ασκούμενη κυβερνητική πολιτική που καταργεί τα καλλιτεχνικά μαθήματα από το δημόσιο σχολείο, με τον πολιτισμό να γενικεύεται ως εμπόρευμα για λίγους, αντί για αγαθό.
Η κατάργηση των Ν.Π.Δ.Δ., με μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους στους Δήμους, δεν εξασφαλίζει την απρόσκοπτη συνέχεια της λειτουργίας των Υπηρεσιών αυτών, όπως και τη συνέχεια εργαζομένων στις Υπηρεσίες αυτές, αφού δεν συνοδεύεται από την απαιτούμενη χρηματοδότηση και την επαρκή στελέχωση σε ανθρώπινο δυναμικό.
Σε σχέση με το προσωπικό:
Στο άρθρο 27 αναφέρεται ότι το προσωπικό των Νομικών Προσώπων αυτών (για τον Δήμο Πατρέων μιλάμε για τον Κοινωνικό Οργανισμό, για τον Πολιτιστικό Οργανισμό και για την ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας όπου με το άρθρο 29 καταργούνται και οι κοινωφελείς επιχειρήσεις των Δήμων), μεταφέρεται στους Δήμους σε θέσεις οργανικές ή προσωποπαγείς που συστήνονται.
Οι προσωποπαγείς θέσεις όπως γνωρίζετε είναι θέσεις που υπάρχουν μέχρι τη συνταξιοδότηση του κάθε εργαζόμενου και μετά δεν αντικαθίστανται, δεν αναπληρώνονται δηλαδή με αποτέλεσμα οι Υπηρεσίες στις οποίες εργάζονται να ξεμένουν και από αυτό το ελάχιστο προσωπικό που είχαν.
Πέραν αυτού, οι μη οργανικές θέσεις είναι περισσότερο ευάλωτες στις αντιλαϊκές μεθοδεύσεις για συρρίκνωση του δημόσιου τομέα.
Επίσης για το προσωπικό ΙΔΟΧ (ορισμένου χρόνου) που μεταφέρεται στους Δήμους δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για την ανανέωση των συμβάσεών τους από τους Δήμους μετά τη λήξη τους, με υφιστάμενες φυσικά τις ανάγκες του κάθε Δήμου.
Λόγω δε της απαγόρευσης των προσλήψεων σε μόνιμες θέσεις εργασίας π.χ. στον Κοινωνικό Οργανισμό και όχι μόνο έχουμε 74 εργαζόμενους με ορισμένου χρόνου σύμβαση.
Δεν είναι μόνο αυτή η κατηγορία που ως τέτοια σχέση εργασίας υπάρχει σε όλα τα Νομικά μας Πρόσωπα, αλλά σε όλα τα Νομικά μας Πρόσωπα έχουμε λόγω των απαγορεύσεων επίσης των προσλήψεων και Συμβάσεις Μίσθωσης Έργου με παροχή υπηρεσιών που και γι’ αυτές τις σχέσεις εργασίας δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη στο νόμο για τη συξνέχιση μετά τη λήξη τους παρά τις υφιστάμενες ανάγκες, που έτσι και αλλιώς θα υπάρχουν και θα διογκώνονται.
Όμως δεν είναι μόνο αυτά.
Ο νόμος αυτός φέρνει επίσης και συγκεντρωτικού χαρακτήρα διοίκησης των Δήμων με καταργήσεις των Επιτροπών διοίκησης των Δήμων δηλαδή της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, της Εκτελεστικής Επιτροπής με αντικατάστασή τους από Επιτροπές υπέρ Όργανα τη Δημοτική Επιτροπή για τους Δήμους και την Περιφερειακή Επιτροπή για τις Περιφέρειες.
Η Δημοτική Επιτροπή για τον Δήμο μας που θα αντικαταστήσει την Ο.Ε. την Ε.Π.Ζ. και την Ε.Ε. προβλέπεται να είναι εννεαμελής με μόνο 3 μέλη από όλες τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης.
Δηλαδή όλο το πολυπληθές και σημαντικό έργο των Επιτροπών που αντικαθίστανται, το αναλαμβάνει η 9μελής Δημοτική Επιτροπή στην οποία πέραν των αρμοδιοτήτων των συνενούμενων Επιτροπών, προβλέπει ο νόμος και νέες αρμοδιότητες σε αυτήν που περνούσαν από το Δημοτικό Συμβούλιο απαξιώνοντάς το.
Δεν είναι μόνο αυτό αλλά και το Δημοτικό Συμβούλιο υποβαθμίζεται ακόμη περισσότερο στη ζωντανή του λειτουργία με την επίκληση της χρήσης της τεχνολογίας ενισχύοντας τις συνεδριάσεις με τηλεδιάσκεψη που κατά βάση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την ουσιαστική συζήτηση με φυσική παρουσία.
Υποβαθμίζεται επίσης το Δ.Σ. με τον περιορισμό της δυνατότητας των παρατάξεων να θέτουν θέματα και ψηφίσματα εκτός ημερήσιας διάταξης και ως αντιστάθμισμα αυτού προβλέπεται προσχηματικά η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας των Δημοτικών και Περιφερειακών Αρχών με προϋποθέσεις.
Σημαντικό μέρος επίσης του νόμου αποτελεί το κεφάλαιο Δ΄ με τίτλο παρακολούθηση Επιδόσεων Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ουσιαστικά θα παρακολουθείται πόσο γρήγορα τρέχει κάθε Δημοτική Αρχή τους αναπτυξιακούς σχεδιασμούς της κυβέρνησης και των επιχειρηματικών ομίλων σε τοπικό επίπεδο, πώς θα προωθούνται οι συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, όπως και πόσο θα αξιοποιούνται για επιχειρηματική χρήση δημόσιοι χώροι κ.λπ. γιατί όλα αυτά είναι το «ευαγγέλιο» του πολιτικού συστήματος με την κάθε κυβέρνησή του για την Τοπική Διοίκηση.
Είναι δηλαδή παρακολούθηση των επιδόσεων που αφορούν την πολιτική κόστους οφέλους.
Γιατί οι επιδόσεις δεν αφορούν ελάφρυνση από δημοτικά τέλη, δεν αφορούν αναγκαία έργα αντιπλημμυρικής και αντισεισμικής θωράκισης όπως και αντιπυρικής προστασίας, που ελλείψει αυτών πνίγεται και καίγεται ο λαός και η λαϊκή περιουσία, ενώ σαν στόχο έχουν και την περικοπή ακόμη περισσότερο των ΚΑΠ με εφαρμογή «Point System» στις επιδόσεις που θέλουν για τους Δήμους στην πολιτική κόστους οφέλους, με παρακολούθηση των επιδόσεων αυτών από τους Δήμους.
Γενικότερα ο νόμος αυτός όχι μόνο δεν απαντά στα δύο κυρίαρχα προβλήματα για τους Δήμους που είναι η υποχρηματοδότηση και οι ελλείψεις προσωπικού, αλλά τα επιδεινώνει με την κατάργηση/συγχώνευση των Ν.Π.Δ.Δ., αλλά και διαμορφώνει επενδυτικό κλίμα ακόμα περισσότερο στους Δήμους σε συνδυασμό με τη θεσμοθέτηση των αναπτυξιακών ανώνυμων εταιρειών με τον νόμο του 2020 που ψήφισε η κυβέρνηση στα πλαίσια των αντιλαϊκών Ευρωενωσιακών και επιχειρηματικών σχεδιασμών και του τελευταίου υπ΄όψη νόμου για την παρακολούθηση των επιδόσεων της Τοπικής Διοίκησης.
Ως Δημοτική Αρχή διεκδικούμε την κατάργηση των διατάξεων του ν.5056/2023 για τους λόγους που περιληπτικά αναφέρουμε, όπως αποτέλεσε και θέση μας στη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου και χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα της παραγράφου 1 του άρθρου 52 αυτού, φέρουμε σήμερα 3 εισηγήσεις ως 1ο ,2ο και 3ο θέμα στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την εξαίρεση από την κατάργηση/συγχώνευση του Ν.Π.Δ.Δ. «Κοινωνικού Οργανισμού Δήμου Πατρέων», του Ν.Π.Δ.Δ. «Δημοτική Βιβλιοθήκη –Πολιτιστικός Οργανισμός Δήμου Πατρέων» και της «Κοινωφελούς Δημοτικής Επιχείρησης Δήμου Πατρέων Καρναβάλι Πάτρας».
Εισηγούμαστε τη διατήρησή τους και την εξαίρεση αυτών από τα άρθρα 27 και 29 του ν.5056/23 στα πλαίσια της παραγράφου 1 του άρθρου 52 του υπ΄όψη νόμου και με απόφασή μας να υποβληθεί αίτηση εξαίρεσης των προς το Υπουργείο Εσωτερικών όπως προβλέπεται μέχρι 15/11/23, συνοδευόμενη από τεκμηριωμένη αιτιολόγηση με ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία, για κάθε Νομικό Πρόσωπο.
Η τεκμηριωμένη προβλεπόμενη αιτιολόγηση με τα ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία, έχει γίνει από το κάθε Νομικό Πρόσωπο του Δήμου για το οποίο ζητούμε την εξαίρεσή του από τη συγχώνευση στο Δήμο, με το διαβιβαστικό που μας έχει αποστείλει το καθένα από τα αναφερόμενα Νομικά Πρόσωπα και το οποίο αποτελεί μέρος της εισήγησης, στα οποία διαβιβαστικά τεκμηριώνεται η δραστηριότητα ενός εκάστου Νομικού Προσώπου από πλευράς εξειδικευμένου αντικειμένου, απόδοσης έργου και ευρύτερης αναγνώρισης, δικαιολογώντας την εξαίρεση αυτών.
Αναφέρουμε πως το ΔΗΠΕΘΕ , η ΔΕΥΑΠ εξαιρούνται των συγχωνεύσεων αυτών, όπως και τα Ιδρύματα δηλαδή το Δημοτικό Βρεφοκομείο, ενώ καταργούνται από 30/06/2024 τα Ν.Π.Δ.Δ. «Σχολικές Επιτροπές» οι αρμοδιότητες των οποίων θα ασκούνται από τους οικείους Δήμους και δίνεται η δυνατότητα εξαίρεσης αυτών μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που λαμβάνεται μέχρι τις 31/3/2024 καθώς και με διαπιστωτική πράξη στη συνέχεια του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, μόνο όμως για Σχολικές Επιτροπές σε Δήμους στους οποίους λειτουργούν συνολικά περισσότερες από 100 σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ζήτημα για το οποίο θα επανέλθουμε».
Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης είναι τα εξής:
1. Απόφαση υποβολής αιτήματος προς το Υπουργείο Εσωτερικών, για την διατήρηση του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου με την επωνυμία «Κοινωνικός Οργανισμός Δήμου Πατρέων», ως ξεχωριστό Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 52 του Ν. 5056/2023 (εισηγητής: Δ. Πλέσσας – Αντ/ρχος)
2. Απόφαση υποβολής αιτήματος προς το Υπουργείο Εσωτερικών, για την διατήρηση του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου με την επωνυμία «Δημοτική Βιβλιοθήκη – Πολιτιστικός Οργανισμός Δήμου Πατρέων», ως ξεχωριστό Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 52 του Ν. 5056/2023 (εισηγητής: Δ. Πλέσσας – Αντ/ρχος)
3. Απόφαση υποβολής αιτήματος προς το Υπουργείο Εσωτερικών, για την διατήρηση της Κοινωφελούς Επιχείρησης με την επωνυμία «Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Πατρέων Καρναβάλι Πάτρας», ως ξεχωριστό Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 52 του Ν. 5056/2023 (εισηγητής: Δ. Πλέσσας – Αντ/ρχος)
4. Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί τμήματος της οδού Αγίας Μαρίνας στα Ροΐτικα του Δήμου Πατρέων, λόγω της κατασκευής της Κάτω Διάβασης Κ701, που βρίσκεται στην Χ.Θ. 0+43, στο πλαίσιο του έργου του Νέου αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα (σχετική απόφαση της Ε.Π.Ζ) (εισηγήτρια: Α. Τογιοπούλου – Αντ/ρχος, Κ. Καραντζιάς – Αρμ. Δ/ντής).
5. Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί της οδού Δρεσθενών στη Δ.Ε. Βραχνεϊκων του Δήμου Πατρέων, λόγω της κατασκευής της Κάτω Διάβασης Κ706, που βρίσκεται στην Χ.Θ. 4+057, στο πλαίσιο του έργου του Νέου αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσάκωνα (σχετική απόφαση της Ε.Π.Ζ) (εισηγήτρια: Α. Τογιοπούλου – Αντ/ρχος, Κ. Καραντζιάς – Αρμ. Δ/ντής).
6. Οριοθέτηση ειδικής θέσης στάθμευσης οχήματος ΑμεΑ επί της οδού Ανθείας (σχετική απόφαση της Ε.Π.Ζ) (εισηγήτρια: Α. Τογιοπούλου – Αντ/ρχος, Κ. Καραντζιάς – Αρμ. Δ/ντής).
7. Τροποποίηση Σχεδίου Πόλεως Πατρών, λόγω επανεπιβολής ρυμοτομικής απαλλοτρίωσης σε προβλεπόμενους κοινόχρηστους χώρους – συμβολή δρόμων (τμήμα οδών Τυρταίου και Κρατίνου) και σε τμήμα προβλεπόμενου κοινοχρήστου χώρου πλατείας Ο.Τ./Κ.Χ. 1439β της περιοχής «1ης Αρκτικής φάσης επέκτασης», σε ακίνητο ιδιοκτησίας κ. Απόστολου Τσέφου (σχετική απόφαση της Ε.Π.Ζ) (εισηγήτρια: Α. Τογιοπούλου – Αντιδήμαρχος, Κ. Καραντζιάς – Αρμόδιος Διευθυντής).
8. Επανεπιβολή ρυμοτομικής απαλλοτρίωσης σε προβλεπόμενους κοινόχρηστους χώρους – δρόμους μεταξύ των ΟΤ Γ3012 – ΟΤ Γ3011 – ΟΤ Γ3036 και της εκτός σχεδίου περιοχής «Επέκταση Μποζαϊτικα Κοτρώνι του σχεδίου Πόλης Πατρών», ΠΔ 24-11-92 ΦΕΚ 1370Δ/31-12-1992), σε ακίνητο ιδιοκτησίας κ. Σταύρου Φραγκιά (σχετική απόφαση της Ε.Π.Ζ) (εισηγήτρια: Α. Τογιοπούλου – Αντ/ρχος, Κ. Καραντζιάς – Αρμ. Δ/ντής).
9. Έγκριση μεμονωμένης κανονιστικής πράξης για την χωροθέτηση τραπεζοκαθισμάτων επί της πλατείας Εθνικής Αντιστάσεως (Β. Όλγας) απέναντι από το κτίριο επί της οδού Ρ. Φεραίου 52 (σχετική απόφαση της Ε.Π.Ζ) (εισηγητής: Χ. Κορδάς – Αντ/ρχος, Ν. Μωραϊτης – Αρμ. Δ/ντής).
10. Έγκριση μεμονωμένης κανονιστικής πράξης για την χωροθέτηση τραπεζοκαθισμάτων επί της πλατείας Γεωργίου Α΄ αρ.18 (σχετική απόφαση της Ε.Π.Ζ) (εισηγητής: Χ. Κορδάς – Αντ/ρχος, Ν. Μωραϊτης – Αρμ. Δ/ντής).
11. Απάντηση επί της ένστασης στην ειδική διαταγή αποκατάστασης ελαττωμάτων του έργου «Ενεργειακή αναβάθμιση 8ου Δημοτικού Σχολείου και 10ου Νηπιαγωγείου Πατρών» (εισηγητής: Χ. Κορδάς – Αντ/ρχος, Ν. Μωραϊτης – Αρμ. Δ/ντής).
12. Απάντηση επί της ένστασης στην επιστροφή των αναλυτικών επιμετρήσεων που συνοδεύουν το 8ο Π.Π.Α.Ε. της 1ης Σ.Σ.Ε. του έργου «Διαμόρφωση χώρων Παλαιών Σφαγείων σε χώρους δημιουργικής Βιομηχανίας με ειδίκευση στο Πατρινό Καρναβάλι» (εισηγητής: Χ. Κορδάς – Αντ/ρχος, Ν. Μωραϊτης – Αρμ. Δ/ντής).
13. Έγκριση του 5ου Ανακεφαλαιωτικού πίνακα εργασιών αρχικής σύμβασης και 1ου ΑΠΕ της 1ης ΣΣΕ ήσσονος αξίας του έργου «Κατασκευή παραλιακής διαδρομής ποδηλατοδρόμου (Κανελλοπούλου- Παπαφλέσσα) (εισηγητής: Χ. Κορδάς – Αντ/ρχος, Ν. Μωραϊτης – Αρμ. Δ/ντής).
14. Έγκριση της 1ης παράτασης προθεσμίας περαίωσης εργασιών του έργου «Προσαρμογή εσωτερικών ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων και κλιματισμού, για την κάλυψη αναγκών πρόσθετων χρήσεων στο κτίριο πρώην Αρσακείου Πατρών» (εισηγητής: Χ. Κορδάς – Αντ/ρχος, Ν. Μωραϊτης – Αρμ. Δ/ντής).
15. Συγκρότηση επιτροπής παραλαβής του φυσικού εδάφους του έργου «Αναμόρφωση του οδικού περιβάλλοντος και βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στο Δήμο Πατρέων» (εισηγητής: Χ. Κορδάς- Αντ/ρχος, Γ. Σπηλιωτόπουλος- Αρμ. Δ/ντής).
16. Έγκριση σχετικής απόφασης του Δ.Σ. του ΝΠΔΔ «Δημοτική Βιβλιοθήκη- Πολιτιστικός Οργανισμός Δήμου Πατρέων», η οποία αφορά στην 6η Αναμόρφωση του προϋπολογισμού του, οικον. έτους 2023 (εισηγήτρια: Κ. Γεροπαναγιώτη- Θεοδωρακοπούλου- Πρόεδρος Δ.Σ.).
17. Έγκριση σχετικής απόφασης του Δ.Σ της Κοινωφελούς Επιχείρησης «Καρναβάλι Πάτρας», που αφορά στην 4η Αναμόρφωση του προϋπολογισμού της, οικ. έτους 2023 (εισηγήτρια: Ήρα- Ειρήνη Κουρή- Πρόεδρος Δ.Σ.).
18. Διαγραφή οφειλής (Κ. ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ) (εισηγητής: Δ. Πλέσσας – Αντ/ρχος, Μ. Αγιωτάτου – Αρμ. Δ/ντρια).
19. Διαγραφή οφειλής (Δ. ΔΑΝΔΟΛΑΣ) (εισηγητής: Δ. Πλέσσας – Αντ/ρχος, Μ. Αγιωτάτου – Αρμ. Δ/ντρια).
20. Διαγραφή οφειλής (Σ. ΔΡΑΚΟΣ) και ορθή επαναβεβαίωση από την αρμόδια υπηρεσία (εισηγητής: Δ. Πλέσσας – Αντ/ρχος, Μ. Αγιωτάτου – Αρμ. Δ/ντρια).
21. Διαγραφή οφειλής (Κ. ΜΑΡΑΤΟΣ) και ορθή επαναβεβαίωση από την αρμόδια υπηρεσία (εισηγητής: Δ. Πλέσσας – Αντ/ρχος, Μ. Αγιωτάτου – Αρμ. Δ/ντρια).
22. Διαγραφή οφειλής (Φ. ΣΚΟΥΤΑΣ) (εισηγητής: Δ. Πλέσσας – Αντ/ρχος, Μ. Αγιωτάτου – Αρμ. Δ/ντρια).
23. Διαγραφή οφειλής (Β. ΣΤΥΛΙΑΝΑΚΗΣ) (εισηγητής: Δ. Πλέσσας – Αντ/ρχος, Μ. Αγιωτάτου – Αρμ. Δ/ντρια).
24. Διαγραφή οφειλής (Ν. ΤΕΡΕΖΟΠΟΥΛΟΣ) (εισηγητής: Δ. Πλέσσας – Αντ/ρχος, Μ. Αγιωτάτου – Αρμ. Δ/ντρια).