Η Coffee Island ξεχώρισε στη σκηνή των φετινών Retail Business Awards 2023, τον μεγαλύτερο και ιστορικότερο θεσμό της αγοράς, που τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, αποσπώντας τρεις διακρίσεις.
Το πρώτο βραβείο Gold στην κατηγορία Retail Franchisor of the Year, έρχεται ως επιστέγαση της εμπιστοσύνης των συνεργατών της στο σύστημα FRC που εφαρμόζει η Coffee Island. Η διάκριση αυτή αναδεικνύει την αφοσίωση και σεβασμό της εταιρείας προς τους συνεργάτες της. Αποτελεί επιβράβευση των μακροχρόνιων σχέσεων και σταθερών συνεργασιών που η ομάδα δημιουργεί με τους ανθρώπους του δικτύου της. Είναι το αποτέλεσμα κοινής προσπάθειας και πορείας με τους ιδιοκτήτες των FRC καταστημάτων της που εξασφαλίζει στους καταναλωτές και λάτρεις του καφέ, σε πάνω από 110 πόλεις της Ελλάδας και σε περισσότερα από 50 σημεία στο εξωτερικό, προσβασιμότητα σε ποιοτικό specialty καφέ και υπηρεσίες εδώ και 25 χρόνια.
Παράλληλα, η ομάδα της Coffee Island επιβραβεύθηκε με Silver βραβείο στην κατηγορία Best Retailers’ Mobile Apps, για την εφαρμογή Μy Coffee Island, η οποία όχι μόνο μεταφέρει στον ψηφιακό κόσμο την αυθεντική εμπειρία Coffee Island, αλλά καινοτομεί μέσα από το σύστημα επιβράβευσης των καταναλωτών Tap Me. Πρόκειται για το πρώτο πρόγραμμα επιβράβευσης, το οποίο δεν επιστρέφει μόνο στον πελάτη αλλά και στην κοινωνία. Μέσω του προγράμματος, η Coffee Island, με αφοσίωση πάντα στον άνθρωπο, στηρίζει φορείς και δομές κοινωνικής συνοχής που προσφέρουν υπηρεσίες στις τοπικές κοινωνίες στις οποίες λειτουργεί η αλυσίδα.
Τέλος, με βραβείο Bronze στην κατηγορία Retail Campaign ξεχώρισε η δημιουργική διαφημιστική της καμπάνια: «Εσύ πού θα ταξιδέψεις σήμερα;», η οποία «ταξίδεψε» τους καταναλωτές σε όλον τον κόσμο με σκοπό να γνωρίσουν τους specialty Single Estate καφέδες που προσφέρει το Espresso Bar της.