Το σπιράλ προτάσσοντας πάντα το συμφέρον της Πάτρας και των δημοτών της, για κάθε θέμα της πόλης εμπιστεύεται τους ειδικούς και πριν τοποθετηθεί δημόσια φροντίζει να ακούει όλες τις προτάσεις και απόψεις. Δυστυχώς η δημοτική αρχή αρνήθηκε να κληθεί εκπρόσωπος του ΟΛΠΑ στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που είχε ως θέμα τη συζήτηση για το κορυφαίο θέμα της μαρίνας.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι του σπιράλ συναντήθηκαν με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΛΠΑ κ. Παναγιώτη Αναστασόπουλο, οι αρμόδιες ομάδες εργασίες της παράταξης (#Υποδομές, #Τουρισμός, #Ανάπτυξη, #Οικονομία) μελέτησαν το προτεινόμενο σχέδιο και η παράταξη επικαιροποιεί την πάγια θέση της που είναι υπέρ της δημιουργίας μιας σύγχρονης μαρίνας στην πόλη.
Η Πάτρα ήταν ανέκαθεν συνδεδεμένη με το λιμάνι της και σήμερα η ζήτηση για ελλιμενισμό μεγάλων σκαφών στο Ιόνιο είναι μεγάλη. Μία μαρίνα υψηλών προδιαγραφών θα προσελκύσει τουρισμό, θα φέρει χρήμα στην πόλη, θα δώσει ευκαιρίες ανάπτυξης σε τοπικές εταιρίες, θα συντελέσει δραστικά στη δημιουργία πολλών νέων θέσεων εργασίας, θα δώσει στην πόλη την ευρωπαϊκή εικόνα που της αξίζει, θα ανοίξει το δρόμο για την παροχή μίας πλήρους γκάμας υπηρεσιών θαλάσσιου τουρισμού, με επόμενα βήματα το υδατοδρόμιο, την προσέλκυση τουρισμού κρουαζιέρας και φυσικά την οριστική ανάπλαση του θαλασσίου μετώπου.
Οραματιζόμαστε μία πόλη επισκέψιμη, με σύγχρονη αισθητική, που αξιοποιεί τις ευκαιρίες, ανοίγει προοπτικές, απαντά στις σημερινές ανάγκες και ευκαιρίες, μια πόλη-πρότυπο, μια πόλη-πρωτοπόρο.
Μας βρίσκει σύμφωνους επομένως μία μαρίνα στα πρότυπα της αντίστοιχης του Φλοίσβου ή του Αλίμου, μια ανάπτυξη που έρχεται από τη θάλασσα όπως στη Λεμεσό καθώς και η δημιουργία νέων πόλων προσέλκυσης τουριστών και επενδύσεων στην πόλη και την ευρύτερη περιοχή.
Αυτά που ως πόλη πρέπει να διασφαλίσουμε –και ο Δήμος Πατρέων θα έπρεπε να είναι μπροστάρης σε τέτοιες διεκδικήσεις- είναι την απαρέγκλιτη τήρηση περιβαλλοντικών όρων και ήπιων παρεμβάσεων κατά την κατασκευή και τη λειτουργία, την ελεύθερη διέλευση των Πατρινών και των επισκεπτών στις εγκαταστάσεις, την τήρηση όλων των κανόνων ασφαλείας, τον σεβασμό στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο, στο θαλάσσιο μέτωπο, στους δημότες και στην αισθητική.
Παράλληλο όφελος για την πόλη και τους πολίτες της πρέπει να είναι η δημιουργία ενός χώρου περιπάτου και αναψυχής με αισθητική και πράσινο στη θέση μιας «γκρίζας» και «άψυχης» λιμενικής ζώνης.
Όπως τόνισε ξεκάθαρα ο επικεφαλής του σπιράλ, Πέτρος Ψωμάς, στο κλείσιμο της σχετικής εισήγησής του στο Δημοτικό Συμβούλιο της Τετάρτης:
«Η Πάτρα χρειάζεται μια σύγχρονη μαρίνα και ο Δήμος Πατρέων θα έπρεπε να συμβάλει στην ευκαιρία της πόλης να γίνει κόμβος θαλάσσιου τουρισμού». Είναι αδιανόητο η δημοτική αρχή να μην συζητάει καν με τους αρμόδιους φορείς και να απορρίπτει δογματικά τη μία μετά την άλλη τις μεγάλες ευκαιρίες που παρουσιάζονται ώστε να διαμορφώσουμε την Πάτρα του μέλλοντος για την οποία θα είμαστε υπερήφανοι.