Ο 27ος Μουσικός Μάιος που διοργανώνεται από τη Φιλαρμονική Εταιρία Ωδείο Πατρών και το Ίδρυμα Ι. &. Ε. ΤΟΠΑΛΗ, ολοκληρώνεται με σολιστικά έργα, ντουέτα και τρίο, σε πέντε (5) συνεχόμενες ημέρες, από την Παρασκευή 24 έως και την Τρίτη 28 Μαΐου.
Αναλυτικά το πενθήμερο πρόγραμμα αφορά:
- Παρασκευή 24 Μαΐου, ο Ανδρόνικος Καραμπέρης ερμηνεύει στην κιθάρα έργα των, J.S. Bach, S.L. Weiss, I. Albeniz, C. Domeniconi, Τίμου Γεννάτου.
- Σάββατο 25 Μαΐου, ο Μιχάλης Ραμός στο φλάουτο, ο Νάσος Μαρτζούκος στο βιολί και ο Σπύρος Κουτσουβέλης στο πιάνο θα ερμηνεύσουν έργα των, J.S. Bach, C. Saint-Saens, F. Poulenc, E. Elgar, Βασιλικής Φιλιππαίου.
- Κυριακή 26 Μαΐου, η Κλεοπάτρα Κυρτάτα στο φλάουτο, ο Σταύρος Παργινός στο τσέλλο και η Κατερίνα Τοπαλίδου στο πιάνο θα ερμηνεύσουν έργα των, M. Bonis, L. Farrenc, C. Chaminade, σε ένα αφιέρωμα στη γυναικεία δημιουργία του 19ου-20ου αιώνα. Η συναυλία είναι συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πατρών.
- Δευτέρα 27 Μαΐου, η Βασιλική Φιλιππαίου θα δώσει διάλεξη με θέμα “Η γλώσσα της Μουσικής”.
- Τρίτη 28 Μαΐου, Η Αγγελική Σύρρου θα δώσει ρεσιτάλ Κλαρινέτου ερμηνεύοντας έργα των, K. Kurpinski, C.M.von Weber, M. Arnold. Στο πιάνο τη συνοδεύει η Νίνα Μεταξά.
Όλες οι εκδηλώσεις του Μουσικού Μαΐου ξεκινούν στις 9μ.μ. με είσοδο ελεύθερη και θα γίνουν στην Αίθουσα Συναυλιών της Φιλαρμονικής Εταιρίας Ωδείο Πατρών, Ρήγα Φεραίου 7.
Λίγα λόγια για τον Μουσικό Μάιο
Ο Μουσικός Μάιος δημιουργήθηκε από τη Βασιλική Φιλιππαίου το 1998 και αφορά τη δημιουργία ενός κύκλου εκδηλώσεων με σκοπό την ανάδειξη της μουσικής δημιουργίας. Η αρχική σκέψη δεν περιοριζόταν στην παρουσίαση μουσικών έργων της κλασικής και προκλασικής περιόδου, αλλά διευρυνόταν στη σύγχρονη δημιουργία και τη συσχέτιση της μουσικής με άλλες τέχνες και επιστήμες. Επομένως ο Μουσικός Μάιος θα περιείχε, εκτός των συναυλιών, διαλέξεις και σεμινάρια ή ημερίδες με συναφή θέματα.
Η ιδέα αυτή υιοθετήθηκε από τη Φιλαρμονική Εταιρία Ωδείο Πατρών και στηρίχθηκε από το Ίδρυμα Ι.& Ε. ΤΟΠΑΛΗ. Σήμερα ο Μουσικός Μάιος, θεσμός πλέον, εδραιώνεται με τη συνεχόμενη παρουσία του, τόσο από την καλλιτεχνική πλευρά των μουσικών εκδηλώσεων-συναυλιών, όσο και από την πλευρά της αναζήτησης και του προβληματισμού σε θέματα που αφορούν τη μουσική παιδεία και εκπαίδευση.