Προχωρούν οι εργασίες πεζοδρόμησης στην οδό Μαιζώνος, καθώς τα συνεργεία έκλεισαν το τμήμα από Ερμού μέχρι το κάτω μέρος της πλατείας Γεωργίου, με αποτέλεσμα να σταματήσει η κυκλοφορία των οχημάτων στο κάτω μέρος της πλατείας. Οι έμποροι ανησυχούν ότι τα έργα θα είναι σε εξέλιξη την εορταστική περίοδο, αρχή γεννωμένης του Αγίου Ανδρέα που η πόλη θα κατακλυστεί από επισκέπτες και οι δρόμοι θα είναι απροσπέλαστοι.
Η μοναδική γραμμή του Αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας που διερχόταν το κάτω μέρος της πλατείας Γεωργίου, το Νο 5 (που εξυπηρετεί την γραμμή Βραχναίικα – Τσουκαλέικα), πλέον θα διέρχεται την Όθωνος Αμαλίας και μετά την Γούναρη και θα στρίβει στη Μαιζώνος όπου και υπάρχει στάση για το επιβατικό κοινό.
Επίσης, όσοι βρίσκονται στο κέντρο θα μπορούν να επιβιβάζονται στο λεωφορείο της γραμμής «5» και από την στάση του Αστικού ΚΤΕΛ που βρίσκεται μπροστά από τον σταθμό του ΟΣΕ στην Όθωνος Αμαλίας.
Ανακοίνωση Εμπορικού Συλλόγου Πατρών
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εμπορικού Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών έχει επανειλημμένως ασχοληθεί με το θέμα των έργων της Μαιζώνος.
Σε ανακοίνωση αναφέρεται ότι: «Υπενθυμίζουμε ότι πριν ξεκινήσουν τα έργα έγινε σύσκεψη στον Σύλλογο που παραβρέθηκε η Δημοτική Αρχή, συναρμόδιοι φορείς και η δέσμευση ήταν ότι το έργο θα προχωρήσει με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Δυστυχώς από το πρώτο κομμάτι που ξεκίνησε το έργο το χρονοδιάγραμμα δεν τηρήθηκε με αποτέλεσμα να δημιουργείται πρόβλημα στους συναδέλφους εμπόρους όλου του ιστορικού κέντρου και ιδιαίτερα της Μαιζώνος.
Το Διοικητικό Συμβούλιο συζήτησε το θέμα της 29/10/24 και την επόμενη μέρα είχε συνάντηση με την Τροχαία Πατρών και με τον Αντιδήμαρχο κ. Μελά.
Κατά τη συνάντηση με την Τροχαία υπήρξε ταύτιση απόψεων δηλαδή το έργο να ολοκληρωθεί έως και την Ερμού και οι εργασίες να επαναληφθούν μετά τις γιορτές.
Στη συνάντηση με τον κ. Μελά αναφέρθηκε ότι η πρόθεση της Δημοτικής αρχής είναι να συνεχιστεί το έργο και να παραδοθεί ολοκληρωμένο έως την πλατεία Γεωργίου λίγο πριν τις γιορτές.
Αιτηθήκαμε τα έργα να ξεκινήσουν μετά τις γιορτές για να μην δημιουργήσουν κυκλοφοριακό έμφραγμα αλλά και δυσκολία πρόσβασης των πολιτών με αποτέλεσμα να κάνουν πιο δύσκολη την εμπορική κίνηση ,που περιμένουν οι έμποροι για να διατηρήσουν την δραστηριότητα τους.
Τέλος προτείναμε να λειτουργήσουν τα τρία περιφερειακά παρκινγκ Καλετζιώτη, Τερψιθέας, και να συνδεθούν με μίνι μπας ώστε να εξυπηρετήσουν τους πολίτες όπως συμβαίνει σε όλες τις πόλεις.
Περιμένουμε από τη δημοτική αρχή να συναισθανθεί τις δυσκολίες του εμπορικού κόσμου και να εφαρμόσει τα παραπάνω».