Επανέρχεται το ΤΕΕ/ Τμ. Δυτικής Ελλάδος για το νέο «Εξοικονομώ-Αυτονομώ». Χθες άνοιξε η ειδική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (helpdesk), με στόχο την καλύτερη ενημέρωση προετοιμασία των ενδιαφερόμενων.
Εκείνο που σημειώνει στο symboulos.gr ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Βασίλης Αϊβαλής είναι ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα χρίζει βελτιώσεων σε μια σειρά παρεμβάσεων που περιλαμβάνει για τα κτίρια.
*Ειδικότερα σε περίπτωση εξωτερικής θερμομόνωσης σε πολυκατοικία, το νέο πρόγραμμα προβλέπει τη συμφωνία 100% των ιδιοκτητών. Η πρόταση του ΤΕΕ είναι αυτό να αλλάξει και να περιοριστεί στο 50% +1% των ιδιοκτητών, δεδομένου ότι θα υπάρξουν σοβαρά ζητήματα για τις αναβαθμίσεις.
*Επίσης, ο κ. Αϊβαλής θέτει ένα ακόμη ζήτημα που αφορά θερμομονώσεις σε σπίτια που διαθέτου εξωτερικές συρόμενες πόρτες (χωνευτές). Σε αυτή την περίπτωση το πρόγραμμα προϋποθέτει ότι η θερμομόνωση θα πρέπει να γίνει υποχρεωτικά στο εσωτερικό του κτιρίου.
«Τεχνικά μπορεί να είναι ορθό, ωστόσο αισθητικά δεν είναι και ό,τι το καλύτερο. Κανείς ιδιοκτήτης δεν θα μπει στη διαδικασία να αλλάξει το εσωτερικό του σπιτιού του, κάτι που συνεπάγεται μεγάλη αναστάτωση» τονίζει ο κ. Αϊβαλής.
*Σε σχέση με τον τρόπο που θα γίνεται η καταχώριση των αιτήσεων, απευθύνει έκκληση στο Υπουργείο να θωρακίσει τα συστήματά του, ώστε να εφαρμοστούν λογισμικά που να μην επιτρέψουν την ύπαρξη επιτήδειων που θα ρίχνουν ακόμη και 30 προτάσεις σε ένα λεπτό, κάτι που είχε καταγραφεί κατά το παρελθόν.
Για την ειδική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών για το νέο πρόγραμμα, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 210 6241829 (20 γραμμές), το οποίο θα λειτουργεί καθημερινά -εργάσιμες ημέρες- από τις 7.00 το πρωί έως τις 9.00 το βράδυ. Σημειώνεται ότι το helpdesk ξεκινά νωρίτερα και είναι πιο διευρυμένο σε σχέση με τους προηγούμενους κύκλους του «Εξοικονομώ», ώστε να ανταποκρίνεται στο αυξημένο μέγεθος του προγράμματος και να καλύπτει τις ανάγκες πληροφόρησης για τις αλλαγές που προβλέπονται.
Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση θα καλύπτει όχι μόνο τα «βασικά» ερωτήματα (ποιοι είναι δικαιούχοι, οδηγίες για την υποβολή της αίτησης κ.λπ.) αλλά και εξειδικευμένα θέματα για τις επιλέξιμες παρεμβάσεις, τη χρήση της πλατφόρμας κ.ά. στα οποία θα απαντούν μηχανικοί και εξειδικευμένοι τεχνικοί σύμβουλοι.
Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση support.exoikonomo@prv.ypeka.gr