Του Γιώργου Τελώνη Προέδρου Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Δυτικής Ελλάδας
Ήταν από τα πιο ευχάριστα μαντάτα των ημερών, γιατί δυστυχώς δεν έχουμε πολλά τέτοια πλέον…
Η αγορά της έκτασης όπου βρίσκεται το εγκαταλειμμένο ξενοδοχείο «Alexander Bay», στα Αραχωβίτικα, από την εταιρεία διαχείρισης ακινήτων των αδερφών Παύλου και Μιχάλη Ευμορφίδη, δεν συνιστά απλώς μια συνηθισμένη επιχειρηματική είδηση. Για τους νέους ιδιοκτήτες, βεβαίως και αποτελεί αμιγώς επιχειρηματική κίνηση.
Για εμάς τους Αχαιούς, όμως, αποτελεί, θεωρώ, κάτι περισσότερο. Είναι μία ακόμα ένδειξη-απόδειξη πως μεγάλα ονόματα του χώρου της βιομηχανίας της φιλοξενίας έχουν σταμπάρει την περιοχή μας και την επιλέγουν για επενδύσεις. Και προφανώς δεν το κάνουν τυχαία. Κάτι βλέπουν στο άμεσο μέλλον.
Προηγήθηκαν κι άλλες κινήσεις, θυμίζω, στο πρόσφατο σχετικά παρελθόν, με ολοκληρωτικές και εντυπωσιακές ανακαινίσεις τουριστικών μονάδων στην περιοχή. Ερχεται τώρα και η συγκεκριμένη κίνηση από μια ιδιαίτερα αξιόλογη και καινοτόμο εταιρεία επενδύσεων, όπως η «Μπλε Κέδρος», και το συμπέρασμα βγαίνει αβίαστα: η περιοχή μας δικαιούται πια, μετά από τέτοιου είδους κινήσεις και εξελίξεις, να ελπίζει βάσιμα πως θα πλασαριστεί σε πολύ καλύτερη από την υπάρχουσα θέση στον τουριστικό χάρτη της Ελλάδας. Το αξίζει, το δικαιούται, το κερδίζει.
Σημειώνω, δε, ότι επίκεινται, όπως πληροφορούμαι, και παρεμφερείς εξελίξεις στο πρώην «Club Mediterranee» στο Λαμπίρι, ενδεχομένως και σε άλλα κομβικά τουριστικά σημεία της περιοχής μας, ειδικά της ανατολικής Αχαΐας, που μοιάζει να υπολείπεται σε τουριστικές υποδομές και προοπτικές της δυτικής.
Θα χρειαστεί, όμως, είναι η προσωπική μου εκτίμηση, να βάλουμε κι εμείς «ένα χεράκι» στην υπόθεση. Θεσμικά, πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά. Ο καθένας από το πόστο του.
Κάποιοι επιλέγουν την περιοχή μας για τουριστικές επενδύσεις υψηλού κόστους και επιπέδου. Ας μην μείνουμε απλοί θεατές. Ας προσπαθήσουμε, στο μέτρο του εφικτού και του λογικού, να μπούμε στο παιχνίδι. Για καλό μας θα είναι.
Ας στείλουμε ένα μήνυμα σε όσους επιλέγουν την περιοχή μας για τουριστικές επενδύσεις, όπως καλή ώρα η εταιρεία «Μπλε Κέδρος», πως εδώ είμαστε κι εμείς.
Είναι ευκαιρία για την πόλη, για το νομό, για την Περιφέρεια, να αξιοποιήσουν αυτή την επενδυτική συγκυρία, που μπορεί να μας ανεβάσει πολλά επίπεδα, σε πολλούς τομείς.
Θεωρώ πως είναι η κατάλληλη ώρα για να δράσει άμεσα και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας «εκδίδοντας» ένα εντελώς καινούργιο brand name για τη Δυτική Ελλάδα. Όχι εστιασμένο αποκλειστικά στον τουριστικό τομέα, αλλά γενικότερα, πιο πλατιά.
Ένα brand name που θα «κουμπώσει» ιδανικά με τις νέες, υπό εξέλιξη, τουριστικές και άλλες επενδύσεις στην ευρύτερη περιοχή και θα μας καταστήσει σε όλη την Ελλάδα γνωστούς. Θα στείλει το μήνυμα πως στη Δυτική Ελλάδα κάτι καινούργιο γεννιέται και εξελίσσεται!
Νομίζω πως είναι η κατάλληλη ώρα. Μη χάσουμε την ευκαιρία !!
#pgnews
#ΑΠΟΨΕΙΣ