Σε αναλυτική παρουσίαση του master plan της μαρίνας μεγάλων σκαφών με παροχή διευκρινιστικών απαντήσεων σε όλες τις ερωτήσεις των ανθρώπων του σπιράλ εξελίχθηκε η συνάντηση στον ΟΛΠΑ μεταξύ του Διευθύνοντα Συμβούλου του, Παναγιώτη Αναστασόπουλου και αντιπροσωπείας της δημοτικής παράταξης, με επικεφαλής τον Πέτρο Ψωμά. Κατά τη συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του ΟΛΠΑ, επιδείχτηκε ο χάρτης με το προτεινόμενο έργο και αναλύθηκαν λεπτομέρειες τόσο για τη φάση κατασκευής του, όσο και για τον τρόπο λειτουργίας του.
Για το σπιράλ είναι σαφές πως πρόκειται για μία σπουδαία νέα υποδομή για την πόλη η οποία θα λειτουργήσει ως πόλος έλξης υψηλού επιπέδου τουρισμού. Είναι, στις μέρες μας, αυταπόδεικτη αναγκαιότητα να αποκτήσει η Πάτρα το τετράπτυχο «μαρίνα – υδατοδρόμιο – κρουαζιέρα – θαλάσσιο μέτωπο», προκειμένου να ενισχυθεί ο θαλάσσιος τουρισμός που θα φέρει στην πόλη επισκεψιμότητα και χρήμα, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, συνθήκες ανάπτυξης και ανοδικές τάσεις στην τοπική οικονομία.
Στη συνάντηση τον επικεφαλής του σπιράλ συνόδευαν ο Γραμματέας της παράταξης Ανδρέας Κοσμάτος, οι διαμερισματικοί σύμβουλοι του Κεντρικού Διαμερίσματος του Δήμου Πατρέων, Τάκης Χρονόπουλος και Δημήτρης Μπότσαρης και ο Θωμάς Σοφίας, μέλος της Πολιτικής Γραμματείας. Υπενθυμίζεται πως το σπιράλ ήταν η μόνη δημοτική παράταξη που φρόντισε να συναντηθεί με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΛΠΑ, πριν συζητηθεί το θέμα της μαρίνας στο Δημοτικό Συμβούλιο. Σε εκείνη τη συνάντηση η δημοτική ομάδα ζήτησε διευκρινίσεις, έλυσε απορίες και πείστηκε για την αναγκαιότητα του έργου, εξ ου και γνωμοδότησε θετικά στη σχετική συζήτηση που ακολούθησε.
Στη συγκεκριμένη συνεδρίαση, θυμίζουμε, στη θέση της παράταξης, είχαν συμπληρωματικά διατυπωθεί από τον Πέτρο Ψωμά και τα εξής: «Αυτά που ως πόλη πρέπει να διασφαλίσουμε είναι η απαρέγκλιτη τήρηση περιβαλλοντικών όρων και ήπιων παρεμβάσεων κατά την κατασκευή και η λειτουργία, η εξασφάλιση της ελεύθερης διέλευσης των Πατρινών και των επισκεπτών στις εγκαταστάσεις, η τήρηση όλων των κανόνων ασφαλείας, η συμβατότητα με το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο της πόλης και ο σεβασμός στο θαλάσσιο μέτωπο, τους δημότες και την αισθητική».