Το Ινστιτούτο Έρευνας και Καινοτομίας – Institute of Research and Innovation IRI Beyond αποτελεί Σύμπραξη αυτόνομων μεταξύ τους δραστηριοτήτων με Όραμα την από κοινού συμβολή στην Ανάπτυξη που βασίζεται στη διαρκή έρευνα και την καινοτομία.
Το IRI Beyond αποτελεί μια ανοικτή σε συνέργειες «πλατφόρμα δράσεων και πρωτοβουλιών» που συνεχώς εξελίσσεται παρακολουθώντας από κοντά τις επιστημονικές, τεχνολογικές, οικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις στην Ελλάδα και διεθνώς.
Με θέμα «Εφαρμογές σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας στην υγεία και τη βιοτεχνολογία: Το παράδειγμα IRIBEYOND» μίλησε στο πρόσφατο 12ο Forum Υγείας και σε εκδήλωση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας ο Αναπληρωτής καθηγητής Βιοχημείας, Τμήμα Φαρμακευτικής Πανεπιστήμιο Πατρών, Διευθυντής IRI Beyond κ. Κωνσταντίνος Πουλάς
Ο κ. Πουλάς τόνισε ότο το Ινστιτούτο Έρευνας και Καινοτομίας (IRI Beyond ) είναι μια πλατφόρμα διεθνούς συνεργασίας μεταξύ διαφορετικών αυτόνομων εταιρειών και ερευνητικών οργανισμών. Η δράση του Ινστιτούτου επικεντρώνεται στην έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών σε πολλούς τομείς που σχετίζονται κυρίως (αλλά όχι μόνο) με την τεχνολογία, τα τρόφιμα, τη βιοϊατρική και την υγεία.
Φέρνοντας ως παράδειγμα την φαρμακευτική κάνναβη και το ότι αναπτύσσονται προϊόντα που αφορούν τα καναβοϊδή, η εταιρεία συνεργάζεται με την AKOS που έχει έδρα στο Επιστημονικό Πάρκο Πατρών και συνεργάζεται με τον αμερικανικό φορέα Cannabis MD με στόχο στην εκπαίδευση στον τομέα της κάνναβης.
Στο επίπεδο αυτό έχει αναπτυχθεί ένα πρόγραμμα chatbot με την επωνθυμία IPPOKRATIS που είναι ένα πρόγραμμα που μιμείται την ανθρώπινη συνομιλία για την απάντηση ερωτήσεων των επισκεπτών ή πελατών.
Κάθε φορά που ένας πελάτης ή επισκέπτης επικοινωνεί με την εταιρεία μέσω οποιουδήποτε καναλιού, το chatbot είναι διαθέσιμο για να τον χαιρετήσει και να αντιμετωπίσει τις απορίες του.
Τα οφέλη του chatbot είναι τα εξής: Οικονομικό όφελος, διότι η εφαρμογή ενός chatbot είναι μια εφάπαξ δαπάνη. Η ανάπτυξη και η ανάπτυξή του επιτρέπουν τη μείωση του προσωπικού υποστήριξης πελατών.
Εξοικονόμηση χρόνου, καθώς τα Chatbots μπορούν να χειριστούν αποτελεσματικά εργασίες πολύ πιο γρήγορα από τον άνθρωπο.
Είναι διαθέσιμα 24 ώρες το 24ωρο και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Μείωση χρόνου αναμονής πελατών και αυτό γιατί κάθε chatbot έχει τη δυνατότητα να αλληλεπιδρά με πολλούς πελάτες ταυτόχρονα, γεγονός που μειώνει το χρόνο αναμονής.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ κ. ΠΟΥΛΑ
Το IRI Beyond θα έχει εκθεσιακή παρουσία στο 12o Regional Growth Conference (RGC) που αρχίζιε στος 30 Ιουνίου στήν Πάτρα
ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΟ PDF ΓΙΑ ΤΟ ΤI ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟ IRI BEYOND ΣΤO 12o Regional Growth Conference (RGC)