Έχοντας εισέλθει στην Εποχή της Τεχνικής Νοημοσύνης ,(Τ.Ν.), εύλογα η συζήτηση που αφορά τον ρόλο των Ελληνικών Μ.Μ.Ε. εντός της, είναι επίκαιρη αλλά και ζωτικής σημασίας.
Για το κρίσιμο αυτό θέμα ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ κυκλοφόρησε ένα πολύ ενδιαφέρον Ενημερωτικό Σημείωμα, όπου επιχειρείται μια προσπάθεια παρουσίασης και ορισμού της Τ.Ν., ανάλυσης των λειτουργιών και των επιχειρησιακών της δυνατοτήτων, καθώς και της σχέσης που διαμορφώνεται ανάμεσα σε αυτή και στις ΜΜΕ, τόσο σε επιχειρησιακό όσο και σε ρυθμιστικό επίπεδο.
Δείτε το σχετικο pdf
ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΜΕ
Παράλληλα, αναλύονται κάποιες από τις προκλήσεις που οι Ελληνικές ΜΜΕ καλούνται να αντιμετωπίσουν από την έλευσή της , καθώς και οι εν δυνάμει ευκαιρίες που η Τ.Ν. γεννά γι’ αυτές μέσα στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον που διαμορφώνεται.
Το σημείωμα επιμελήθηκε το Επιστημονικό Στέλεχος του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ και διευθυντής των γραφείων του στην Πάτρα Αλέξης Πλέσσιας
Να σημειώσουμε την ουσιαστική συμμετοχή του κ. Πλέσσια και στην Διαδικτυακή συζήτηση για την ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης στις ΜΜΕ και στην επιχειρηματικότητα που είχε διοργανώσει ο «Σύμβουλος Επιχειρήσεων» στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της «ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗΣ 2023» τον περασμένο Φεβρουάριο που ήτα αφιερωμένες εξολοκλήρου στην Τεχνητή Νοημοσύνη (Αναλυτικά μπορείτε να δείτε στο
https://www.symboulos.gr/2024/02/anaskopisi-2023