Η απάντηση του πρώην Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών επί ΣΥΡΙΖΑ Χρήστου Σπίρτζη στις εξαγγελίες Κ.Καραμανλή για την υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα έχει ως εξής:
Ο κύριος Καραμανλής μιλώντας σε συνέδριο της εφημερίδας “Πελοπόννησος”, του άτυπου γραφείου Τύπου της ΝΔ στην Αχαΐα, δεν πήρε καμία δέσμευση για ελαφρύ τρένο στον αστικό ιστό της Πάτρας, δεν παρουσίασε κανένα χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του έργου και επί της ουσίας ακύρωσε τα σχέδια για πλήρη υπογειοποίηση του σιδηροδρόμου από το Ρίο έως τον Άγιο Ανδρέα, κάτι που αποτελεί πάγιο αίτημα των κατοίκων, των φορέων και της δημοτικής αρχής της Πάτρας.
Τουλάχιστον, ξεχάστηκαν οι αστειότητες ότι το έργο θα κόστιζε πάνω από 1 δισ. ευρω (!), όχι όμως και τα ψέματα ότι δεν υπήρχαν μελέτες για το έργο. Αν ο αρμόδιος υπουργός μιλούσε με την ΕΡΓΟΣΕ θα ήξερε ότι μελέτες υπάρχουν και δεν θα έλεγε δημοσίως τέτοια ανεύθυνα ψέματα.
Ή έστω αν ο κύριος Καραμανλής μιλούσε με τον Περιφερειάρχη, κύριο Φαρμάκη θα μπορούσε να ενημερωθεί ότι υπάρχουν και μελέτες και μελέτη κόστους – οφέλους τις οποίες μάλιστα ο Περιφερειάρχης και οι φορείς της πόλης έχουν στα χέρια τους από τις αρχές Μαΐου όταν και αποστείλαμε τους σχετικούς φακέλους.
Την ίδια στιγμή, ο κύριος Καραμανλής έβαλε ταφόπλακα στην επέκταση του αστικού ιστού της Πάτρας προς το Ρίο κάτι που ακυρώνει και τα σχέδια για το γραμμικό πάρκο και τις υποδομές που αυτό θα φιλοξενούσε. Η στοχοποίηση της Πάτρας και της Δυτικής Ελλάδας συνεχίζεται από την κυβέρνηση Μητσοτάκη.
ΥΓ: Και το έργο της Πατρών-Πύργου χτυπήθηκε σαν κορωνοϊός από την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Περιμένουμε ακόμη – μάταια – απαντήσεις στα ερωτήματα που θέσαμε στα τέλη του Μάρτη γύρω από το έργο της Πατρών-Πύργου και την κατάθεση των σχετικών εγγράφων από τον κύριο Καραμανλή. Η αλήθεια είναι ότι η Νέα Δημοκρατία συνολικά έχει ένα θέμα στο να καταθέτει αποδεικτικά έγγραφα τα οποία θα τεκμηριώνουν τα όσα λέει και θα φωτίζουν τους πολίτες.